بهنام برزای

هافبک مهاجم تیم استقلال در مورد شرایط فعلی خودش قبل از بازی با نفت تهران گفت: فعلا شرایط خوبی دارم و امیدوارم فرصت داشته باشم به استقلال کمک کنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهنام برزای هافبک مهاجم تیم استقلال در گفت و گویی درباره موضوعات مختلف حول و حوش خود و استقلال صحبت کرده است.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید.

* درباره پیشنهاد از ختافه صحبت کن!

درباره پیشنهاد از ختافه باید بگویم تیم ملی امید بودم. اردوی خارج از کشور بودیم. نماینده این تیم آنجا آمده بود. یک هفته در قطر قرار بود مرا ببینند. بعد از یک هفته به تهران آمدم. با آقای مظلومی صحبت کردم که رضایت نداد من بروم. شانس خیلی خوبی داشتم که از دست رفت.

* قصد ازدواج نداری؟

فعلا چنین قصدی ندارم در فکرم هم نیست چنین کاری انجام دهم.

* یک برادر پرسپولیس دارید؟

بله من یک برادر پرسپولیس دو آتیشه دارم. قدیمها سخت بود با هم دربی را نگاه می کردیم. او بزرگتر بود و ما هیچ حرفی نمی زدیم.

* چرا ماشین نداری؟

من سه سال است گواهینامه دارم ولی همیشه با آژانس این طرف و آن طرف می روم. اعتقاددارم که گرفتن ماشین زود است. شاید جالب باشد بدانید هنوز همه جای تهران خوب بلد نیستم.

* علیرضا منصوریان در هفته گذشته از فضای مجازی بسیار انتقاد کرد.

خیلی به اینستاگرام نمی روم. علی آقا کلا از اینستاگرام خوشش نمی آید.

* شایعه شده بسیار کتاب خوان هستید؟

بله من رمان زیاد می خوانم. کتاب های تاریخی را هم دوست دارم و تاکتاب نخوانم شب خوابم نمی برد.  عادت کرده ام به این موضوع یا فیلم نگاه می کنم یا کتاب می خوانم.آخرین فیلمی هم که دیدم جک بود.

* رئالی سرسخت هستی؟

من عاشق رئال هستم. برعکس یعقوب بارسایی است و ما همیشه با هم کری داریم. همیشه هم به من می بازد. چون وقتی بارسلون می بازد یعنی یعقوب باخته است.

* از خصوصیات اخلاقی ات بگو.

هیچ وقت نه نمی توانم بگویم. اگر شما بگویید الان برویم 7 صبح فوتسال بازی کنیم می آیم. دوست ندارم کسی از دست ناراحت شود.

* تو خیلی با فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی دوست هستی. فرشید و روزبه جفتشون مجرد هستند.

بله!

* فکر می کنی شب یلدا با هم هستند؟ شما با خانواده می مانید یا نزد آنها می روید؟

روزبه که کرج است ولی با فرشید خواهم بود. شب یلدا ساعاتی با خانواده می مانم و سپس به نزد فرشید می روم.

* نتایج استقلال در نیم فصل چطور بود؟

ما تغییرات زیاد داشتیم. 5 6 بازیکن جدید به تیم اضافه شدند. زمان می برد که هماهنگ شویم. استقلال و پرپسولیس با تیم های دیگر فرق می کند. کم کم این تیم جا خواهد افتاد یک بازی تا نیم فصل باقی مانده درست است نتوانستیم هواداران را خوشحال کنیم اما در هر بازی چند موقعیت گل داریم. قطعا در نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد.

* مقابل پدیده بازی نکردی.این را می دانستی؟

فکر می کردم مقابل پدیده بازی کنم. حتی چند تا از بازیکنان هم به من گفتند در این بازی به میدان خواهی رفت. بازی کردن من مهم نیست مهم موفقیت استقلال است. مهم این است که هواداران استقلال خوشحال باشند. سرمربی باید نظر دهد که بازی کنم یا نه. هر وقت به میدان می آیم سعی می کنم بهترین باشم. پست اصلی من فوروارد است. در راه آهن و صنعت نفت در همین پست بازی کردم. اما در استقلال پرویز مظلومی مرا به هافبک چپ برد امسال هم در بعضی بازیها دفاع چپ بودم. هنوز در پست فوروارد نشده در استقلال بازی کنم.

* آرش افشین هم صحبت شده بود که جزو 18 تا است بعد نبود و شایعاتی در این مورد بود.

نه ما همیشه قبل بازی 19 نفر هستیم برای اردو. حالا این تصمیم سرمربی است که چه کسی باشد. ارش هم در تمرینات خوب بازی کرده بود. همه می دانند از لحاظ فنی خیلی کیفیتش بالاست. شاید در آن بازی سرمربی صلاح دیده که آرش نباشد. راجع به قهر کردن هم هوا خیلی سرد بود و آرش هم از علی آقا اجازه گرفت که در خانه به تماشای بازی بنشیند و ایشان هم اجازه دادند.

* استقلال هفته قبل که جلوی تراکتورسازی بازی را واگذار کرد تقریبا همه ناامید بودن از این تیم. قبلش یک بازی خوب در مقابل صبا داشت. در بازی پدیده هم دوباره ارسال از راست توسط مگویان ارسال از کنار صورت گرفت. جریان ارسال از کنار چیه؟

بنظر من استقلال نه تنها امسال خیلی از سالهای قبل هم استقلال از نظر ارسال خیلی خوب است. ارسالهای استقلال همیشه خطرناک است ولی این را هم بگویم که در تمرینات ما همه نوع تو عمق زدن اتفاقا عمق زدن ما قوی است. ما در بازی صبا دو گل از عمق زدیم. بستگی به شرایط دارد. 

* مقابل السد بازی دارید. با پورعلی گنجی در تماس هستی!

السد تیم خوبی است. ژاوی درآن تیم بازی می کند. بچه ها با پورعلی گنجی در تماس هستند. انطور که من شنیدم ژاوی مدام در زمین راه می رود. بالاخره او حرفه ای است و از تک موقعیت ها استفاده می کند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار