1e05a358 bb60 4d5b b751 9342c84454b6

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با نفت تهران گفت: از داوری گلایه دارم چون پوست ما را کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار نفت تهران و استقلال  اظهار داشت: به تیم نفت تبریک می‌گویم و ما در این بازی سخت، نتیجه را واگذار کردیم و نتیجه برد با شکست عوض شد.

وی افزود: من در خصوص داوری‌ها با خود علی دایی صحبت کردم. ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم و اگر هواداران توهینی می‌کنند، مقصر ما نیستیم، اما وظیفه ماست که مقابل این کارها را بگیریم. من هم علی چینی را فرستادم که از هواداران بخواهد شعار ندهند.

سرمربی استقلال که متوجه صحبت‌های علی دایی در نشست خبری شده بود، گفت: دوستی من با علی دایی چند ساله است و خانواده‌های ما با هم رفت و آمد دارند. وظیفه ماست اگر اتفاقی رخ می‌دهد از همدیگر دفاع کنیم و مطمئن باشید من با علی دایی مشکلی ندارم و حتی با او دست دادم. اگر رابطه بین ما شکل و شمایل دیگری بود، اصلاً با او دست نمی‌دادم.

منصوریان تأکید کرد: حین بازی علی چینی را به سمت تماشاگران فرستادم که علیه کسی شعار ندهند و این کار را نکنند. من این کارها و توهین‌ها را نمی‌پسندم و به شما هم ثابت کردم که این کارها را نمی‌پسندم. حالا اگر این اتفاقات به هر شکلی رقم خورده، به علی دایی هم گفتم اگر  هواداران چیزی گفتند یا ناراحت هستند به نیمکت ما توهین نکن و من کسی را به سمت هواداران می‌فرستم که توهین نکنند. متأسفانه علی دایی خیلی زود عصبانی و زود هم آرام می‌شود و وقتی آرام شد در فضایی آرام متوجه اشتباهش می‌شود. دایی از من بزرگ‌تر است و این وسط ما نباید اجازه بدهیم کسی به او توهینی کند. به دو دلیل نباید اجازه دهیم به دایی بی‌احترامی شود؛ یکی اینکه او سمبل فوتبال ایران است و دیگری اینکه ما نزدیک 20 سال با هم رفت و آمد خانوادگی داریم.

وی اظهار داشت: ما هیچگونه چنین شرایطی را ایجاد نمی‌کنیم، مگر دیوانه‌ایم که به هواداران بگوییم فحاشی کنند؟ این موضوع را نمی‌پسندم. وظیفه من بود که از دایی محافظت کنم چون او دوست صمیمی و سمبل فوتبال ماست. وظیفه ما دفاع از اوست. دایی چیزی که هواداران گفتند را به خود ما برگرداند. به دایی گفتم ما دوست شما هستیم اما به او تبریک می‌گویم.

سرمربی استقلال در خصوص داوری این بازی گفت: با خودم عهد کردم که به داوران احترام بگذارم و زمانی که سرمربی نفت تهران بودم این تعهد را در خود ایجاد کردم که از منافع داوران دفاع کنم چرا که باور دارم داوری ما در حال پوست‌اندازی است اما قرار نیست در این پوست‌اندازی پوست ما را هم بکَنند. پیش از اینکه به نشست خبری بیایم در رختکن صحنه پنالتی را دیدم آن پنالتی جریان بازی را کاملا عوض کرد. به نظرم پنالتی نبود اما داوری می‌تواند فلسفه یک بازی را عوض کند. همین جا از عادل فردوسی‌پور می‌خواهم که در برنامه‌اش دو، سه کارشناس را دعوت کند و نظر آنها را بخواهد. در بازی با تراکتورسازی برخی‌ها گفتند پنالتی ما گرفته نشده است و برخی دیگر نظر دیگری داشتند. در برنامه نود شب گذشته هم کارشناس با خودش بلاتکلیف بود. خود کارشناسان با هم اجماع ندارند.

وی ادامه داد: در دقیقه یک بازی داور در جا نقطه پنالتی را نشان می‌دهد که اگر اشتباه کرده باشد با سرنوشت 25 میلیون هوادار بازی کرده است. ما 80 دقیقه تلاش کردیم در یک زمین خراب و داغون نتیجه را جبران کنیم. شاید جریان داوری ایران روزی به جایی برسد که کار به استفاده از ویدیوچک برسد. در هر صورت آن صحنه پنالتی نبود و جریان بازی به ضرر ما شد. شاید اگر آن پنالتی گرفته نمی‌شد در 90 دقیقه کار را تمام می‌کردیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: روی برزای خطایی شد که من دور بودم و نمی‌دانم داخل محوطه یا بیرون از آن بود ولی اگر داخل بوده باشد و داور آن را بیرون اعلام کرده باشد با سرنوشت 25 میلیون هوادار بازی شده است. امیدوارم دیگر داوران پوست ما را نکنند. مگر می‌شود سه‌، چهار هفته داوری به ضرر ما باشد اتفاقات داوری در نتیجه تاثیرگذار است.

وی در خصوص گل خوردن استقلال در هفته‌های اخیر گفت: بعد از بازی با تراکتورسازی شرایط تمرین خود را عوض کردیم ما در هفته‌های اخیر از روی ضربات کرنر گل خورده‌ایم و باید نسبت به این مسئله سختگیری کنیم. امروز می‌دانستیم که نفت یک کرنر‌زن حرفه‌ای به نام مبعلی دارد و تنها راهی که نفت می‌توانست به گل برسد از روی همین ضربات کرنر بود. باید این ایراد را با تمرین رفع کنیم.

منصوریان خاطرنشان کرد: این اولین تیمی است که در آن حضور دارم و می‌بینم بازیکنان در شرح وظایف خود خوب عمل نمی‌کنند. باید تمرین بیشتری بکنیم. ما روزهای سختی را می‌گذرانیم. روز اولی که به استقلال آمدم چنین روزهایی را پیش‌بینی نمی‌کردم. ما با برنامه آمدیم و فکر نمی‌کردیم این اتفاقات رخ دهد. از افشارزاده تشکر می‌کنم همچنین از افتخاری که در این مدت آمده است. واقعا برایم سخت بود که بخواهم از جلو هواداران رد شوم. ما در این مسیری که هستیم از هر طرف تنه می‌خوریم. وقتی در نفت بودم در کل تیم همدلی ایجاد کردم همه با هم همدل بودیم اما در استقلال به همدلی مناسب نرسیدیم.

وی ادامه داد: چیزی به نام عقب‌نشینی در ما وجود ندارد. ما به جلو پیش می‌رویم و عقب‌نشینی در مربیگری فوتبال من تعریف نشده است. باید در روزهای سخت تلاش کرد و به خدا توکل داشت. من یاد نگرفتم از مسیر دیگری عبور کنم. امیدوارم هواداران هم بابت امشب ما را ببخشند.

دیدگاه‌ها  
شهرام
0 #1 شهرام 1395-10-01 19:30
علی اقا محترم هستی همیشه برای تمام تاجی ها بی شک.اما عزیز برادر قبول کن مشکل داری این را از دل هوادار استقلال باید متوجه شده باشی.نمیخواهم پشتت را خالی کرده باشم ولی انصافا تیمت اصلا خوب نیست
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار