حسن روشن

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شایعه تغییر کادر فنی استقلال گفت: قبل از هر تغیری این هیات مدیره با این شرایط اولین مشکل استقلال است که باید حل شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن در گفت وگو با کاپ، درباره بحران این روزهای استقلال اظهار داشت: جوری شده که اگر ما حرف بزنیم تقصیرات را گردن ما می اندازند. منتهی الان این تیم به یک خانه تکانی نیاز دارد. در درجه اول هیات مدیره مقصر است این هیات مدیره از فوتبال سر درنمی آورد و رفتن شبانه با منصوریان حرف زدند و او را جای مظلومی آوردند همین کار را قبلا مقداد نجف نژاد انجام داد و شبانه به خانه قلعه نویی رفت. این جلسات شبانه و کارهای مخفیانه استقلال را به اینجا رسانده است.

وی افزود: منصوریان در نفت نتیجه  گرفت اما داستان نفت و استقلال با هم تفاوت دارند. هوادار حق دارد ناراحت باشد اما به نظر من همین هوادار خواست که منصوریان بیاید و شاید اگر در همان ابتدا مخالفت می کرد دیگر هیات مدیره جرات نمی کرد جلسات شبانه بگذارد و منصوریان را به استقلال بیاورد. سومین مقصر هم خود منصوریان است او اگر می خواهد بماند باید همین امروز افرادی کنار خودش بیاورد تا به او کمک کنند. 

روشن بیان داشت: استقلال کمیته فنی می خواهد کمیته ای که آمد و رفتن مربیان و بازیکنان زیر نظر آن باشد. الان هر مدیری که می آید برای خودش همه کاره می شود. این آقای افتخاری همان فردی است که چند روز قبل اجازه نداد تورنمنت 6 جانبه پیشکسوتان در کمپ مرحوم حجازی برگزار شود. آن وقت راه افتاد و به امجدیه آمد تا عکس بگیرد. آن روز آنقدر من حرف زدم که جمع کرد و رفت. یک عده آمدند و گفتند آقای روشن بیایید و اینجا بنشینید من هم گفتم آنجا جای ما نیست. اصلا کی گفته این آقا بیاید؟ خودش که جرات نمی کرد در صورت من نگاه کند اما بلند شد و رفت.

پیشکسوت استقلال درباره شایعه مذاکره برخی مدیران این باشگاه با فرهاد مجیدی برای سرمربیگری استقلال گفت: مجیدی هم بیاید ضایع می شود. استقلال دو سال قبل یک مربی بزرگ خارجی می خواست تا امثال مجیدی مثل دورانی که مرحوم پورحیدری کنار رایکوف می نشست کنار او بنشینند و کار یاد بگیرند. 

روشن در پاسخ به این سوال که در حال حاضر بهترین تصمیم برای استقلال چیست خاطرنشان کرد: وزیر باید همین امروز هیات مدیره را منحل کند و  افراد جدیدی را در راس باشگاه قرار دهند. این هیات مدیره رفوزه شده است. بعداز آن هم باید حداقل یک میلیارد تومان برای آکادمی باشگاه در نظر بگیرند و افرادی را که امروز در آنجا هستند بیرون کنند. همه ما پشت فردی مثل سیاوش اکبرپور هستیم که آن افشاگری ها را انجام داد. حالا قرار است هفته آینده عادل فردوسی پور در برنامه اش این بحث را باز کند.

دیدگاه‌ها  
شهرام
+1 #1 شهرام 1395-10-01 19:29
کاملا جناب روشن صحیح عرض کردی اگر قرار است تغییری باشد باید از هیات مدیره ضعیف شروع شود.
نقل قول کردن
shayan
0 #2 shayan 1395-10-02 13:06
درست میگه
نقل قول کردن
محسن ضد لنگی
0 #3 محسن ضد لنگی 1395-10-02 17:06
به نقل از شهرام:
کاملا جناب روشن صحیح عرض کردی اگر قرار است تغییری باشد باید از هیات مدیره ضعیف شروع شود.

کی میتونه زمانی رو بندازه بیرون؟این هیات مدیره اومده که اعصاب من و تورو بهم بزنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار