حسن روشن

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شایعه تعویض سرمربی استقلال گفت: علی منصوریان نه بلکه هیات مدیره باید همین امروز تغییر کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن در مورد وضعیت این روزهای استقلال به تسنیم اظهار داشت: طبیعتاً وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد هواداران ناراحت هستند و مشکلات زیادی ایجاد می‌شود. من مشکل اصلی را در هیئت مدیره می‌بینم و اعتقاد دارم اعضای هیئت مدیره با مدیرعامل تفاهم ندارند. در ابتدا باید اعضای هیئت مدیره تغییر کنند و این از همه چیز مهم‌تر است. اگر تغییرات درستی در استقلال اعمال شود می‌توان امیدوار بود که شرایط تغییر کند.

وی در ادامه در مورد اینکه برخی معتقدند علیرضا منصوریان باید از سرمربیگری استقلال برکنار شود، گفت: به هیچ عنوان این تغییر چیزی را درست نمی‌کند و گفتم که تغییر هیئت مدیره از همه چیز مهم‌تر است. خدا را شکر که من جای منصوریان نیستم، ولی او باید خودش در مورد آینده خیلی خوب فکر کند. او باید ببیند که چه افرادی می‌توانند به خودش و استقلال کمک کنند. منصوریان خودش باید این وضعیت بحرانی را درست کند.

روشن همچنین در پاسخ به این پرسش که بازیکنان استقلال چقدر در ناکامی این تیم مقصر هستند، عنوان کرد: شما اگر 10 بازیکن مثل مسی داشته باشید، دلایل مختلفی وجود دارد که نتیجه نگیرید. در زمین مسابقه باید جنس یک تیم جور باشد، حالا ممکن است این تیم دو بازیکن ستاره داشته باشد و بقیه معمولی باشند یا برعکس این قضیه هم وجود دارد. به نظر من جنس استقلال در زمین جور نیست و بعضی از بازیکنان به این تیم نمی‌خورند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه برخی معتقدند منصوریان تمایلی برای مشاوره گرفتن از پیشکسوتان استقلال ندارد، گفت: در این زمینه خودش باید صحبت کند، ولی معتقدم کمک گرفتن چیز مهمی است. من مدت‌ها پیش علی چینی را دیدم و به او گفتم که باید در استقلال مواظب باشید و اینجا با نفت تهران خیلی فرق دارد. من گفتم که دور خودتان را بیشتر گرم کنید، اما نمی‌دانم آنها چه ایده‌ای در ذهن داشتند و دارند.

وی در خاتمه تصریح کرد: در سال‌های اخیر بارها گفتم که استقلال نیاز به کمیته فنی دارد. در سال‌های گذشته حتی پرویز مظلومی و امیر قلعه‌نویی به‌خاطر تشکیل کمیته فنی قهر کردند، ولی اگر این چیزها به‌صورت اصولی در استقلال انجام شود، شاهد رشد این تیم خواهیم شد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار