دیدار وزیر ورزش با هیات مدیره استقلال

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با اعضای هیات مدیره استقلال گفت: هدف اصلی همه باید موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مسعود سلطانی فر در دیدار با مدیر عامل و هیات مدیره باشگاه استقلال همدلی و همراهی را برای اداره بهتر استقلال خواستار شد و اظهار داشت: با هماهنگی و همدلی و یکپارچگی هیات مدیره ، مدیر عامل ، سرمربی ، اعضای تیم و البته هواداران، استقلال روزهای موفق تری خواهد داشت.

وی ادامه داد: الان هدف اصلی همه باید موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر باشد.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به مدیر عامل و اعضای هیات مدیره گفت: نشستها و توافقات در استقلال بیشتر باشد و تاکید جدی دارم که هیات مدیره و مدیر عامل و مجموعه مدیریتی استقلال حامی یکدیگر و یک جهت با صبر و تحمل بیشتر حرکت کنند.

سلطانی فر از مدیر عامل و هیات مدیره خواست تصمیمات احساسی نگیرند و گفت: ذات فوتبال همین نوسان هاست و هنر مدیران فوتبال هدایت مناسب و عقلانی و منطقی بحرانها خواهد بود.

وی ادامه داد: جریان عمومی مدیریت تیم با تدبیر و حوصله و بررسی باشد و تحت هیچ عنوان تنش را زیاد نکنیم.

وزیر ورزش با اشاره به مشکلات به ارث رسیده به مجموعه مدیریتی استقلال در حال حاضر گفت: برای حل مشکلات و خصوصا بدهی ها زیاد باید برنامه و زمان بندی لازم را برای حل آنها در نظر بگیرید به ویژه در موضوع قرار دادها بسیار شفاف و روشن عمل کنید

سلطانی فر افزود: معنی ندارد بخش مهمی از بدهی های گذشته مالیات بازیکنان و سرمربی باشد و تحت هیچ عنوان باشگاه عهده دار پرداخت مالیات افراد نشود.

دیدار وزیر ورزش با هیات مدیره استقلال

وزیر ورزش و جوانان به بازی حساس و مهم استقلال در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا نیز اشاره کرد و گفت: الان تمرکز مدیریت و کادر فنی روی این بازی باشد و استقلال سهمیه را بدست بیاورد و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند.

مسعود سلطانی فر درباره وظیفه سخنگویی باشگاه گفت: آقای افتخاری به عنوان مدیرعامل سخنگوی باشگاه است و بیان مواضع استقلال در همه موارد مربوط به رسانه ها بر عهده ایشان است.

وزیر ورزش و جوانان به موقعیت هیات مدیره در قبال استقلال هم پرداخت و گفت: برای همه موارد فنی و مدیریتی استقلال بایستی هیات مدیره در جریان باشد و همه در مقابل مسایل و مشکلات استقلال مسئول هستند.

سلطانی فر از نشست خود با مسئولان سازمان امور مالیاتی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس در آینده نزدیک نیز خبر داد و گفت: از این دو تیم حمایت می کنیم و در موضوع بدهی های مالیاتی انباشته شده در آینده نزدیک جلسات مهم و موثری برای حل این موضوع خواهیم داشت و از اختیارات قانونی خود برای حل این مشکل استفاده خواهیم کرد

وزیر ورزش و جوانان در ادامه نشست یک ساعته خود با مدیر عامل و هیات مدیره استقلال درباره اهمیت آکادمی این باشگاه نیز صحبت کرد.

سلطانی فر گفت: استعداد یابی و تربیت و پرورش بازیکن نوجوان و جوان در آکادمی استقلال و پرسپولیس مهم است و باید نه تنها به عنوان پشتوانه تیم های رده بالاتر باشگاه بلکه به عنوان تامین بازیکنان آینده دار برای سایر تیم های فوتبال  کشور نیز برنامه داشته باشد

وزیر ورزش و جوانان از نظارت بیشتر و ویژه بر کیفیت و عملکرد آکادمی این دو باشگاه و سایر مدارس خصوصی فوتبال در آینده نزدیک نیز خبر داد.

 

پایگاه خبری وزارت ورزش

دیدگاه‌ها  
shayan
0 #1 shayan 1395-10-04 17:07
این یکی حداقل تو صحبت کردن بهش میخوره باشعورتر باشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار