800937 602

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از جلسه در وزارت ورزش از محتوای جلسه با وزیر سخن گفتند.

 

به گزارش استقلال نیوز، نشست مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره استقلال امروز (شنبه) با حضور مسعود سلطانی‌فر در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

رضا افتخاری مدیرعامل استقلال با تشکر از حمایت‌های گسترده و به موقع وزیر ورزش گفت: خوشبختانه با درایت سلطانی‌فر حاشیه‌های تیم را به خوبی جمع کرده‌ایم و همدلی، وحدت و رفاقت در نزد مجموعه مدیریتی استقلال حاکم است و ما هم از کادرفنی حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: بحث بدهی‌های پیشین مالیاتی استقلال سنگین است و این میراث تلخی است و امیدوارم با کمک وزیر محترم و مدیران سازمان امور مالیاتی کشور این مشکل برای استقلال و پرسپولیس حل شود. از زمانی که من مسئولیت را قبول کرده‌ام تاکنون هیچ بدهی اضافه نکرده و بخشی از بدهی‌های گذشته را هم پرداخت کرده‌ام.

 

شهاب جهانیان رئیس هیئت مدیره استقلال هم با تشکر از توجه وزیر ورزش خاطرنشان کرد: از زمانی که به عنوان اعضای هیئت مدیره منصوب شدیم، هزینه‌ای به وزارت ورزش و بیت المال تحمیل نکرده‌ایم و همدلی و یکپارچگی مد نظر وزیر در نزد هیئت مدیره و مدیر عامل وجود دارد.

 

مسعود معینی و حسن زمانی دیگر اعضای هیئت مدیره استقلال هم با اشاره به حضور موثر وزیر ورزش در مدیریت کلان ورزش  کشور گفتند: امیدواریم با کاردانی و تجربه و آشنایی عمیق وزیر با مسائل ورزش  مشکلات استقلال روز به روز کمتر شود.

 

سایت رسمی وزارت ورزش

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار