13940630001566 86927 PhotoL

به گزارش استقلال نیوز نیمه اول بازی استقلال تهران و استقلال اهواز در حالی به پایان رسید که استقلال موفق شد با یک گل میهمان خودش را شکست بدهد.

استقلال تهران و استقلال اهواز در آخرین دیدار از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با یک گل به سود آبی‌پوشان تهرانی خاتمه یافت. امید ابراهیمی در دقیقه 28 برای تیمش گلزنی کرد.

وحید طالب‌لو، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران‌زاده، یعقوب کریمی، جابر انصاری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، علیرضا رمضانی و مهدی مؤمنی از ابتدا در ترکیب استقلال تهران قرار گرفتند.

فرناندو لوپز، طالب ریکانی، میلاد پاک‌پرور، حمزه خضیراوی، مهدی اسلامی، عادل کلاه‌کج، میلاد ربانی‌فرد، رضا بهمئی، مکی شریفی، حسین بهرامی و علی هلیچی هم برای استقلال اهواز  از ابتدا وارد زمین شدند.

دقیقه 9: ارسال یعقوب کریمی روی دروازه استقلال اهواز با ضربه سر جابر انصاری همراه بود، اما توپ او با فاصله به بیرون رفت و راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 18: استقلال اهواز صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد و حمزه خضیراوی با اشتباه حنیف عمران‌زاده می‌توانست دروازه وحید طالب‌لو را باز کند، اما تعلل او برای ضربه زدن به توپ باعث شد مدافعان استقلال تهران توپ را از منطقه خطر دور کنند.

دقیقه 19: مهدی مومنی از تیم استقلال تهران از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 23: کریمی بار دیگر ارسال خوبی روی دروازه استقلال اهواز داشت که این بار ضربه سر سجاد شهباززاده به بیرون رفت.

دقیقه 28: ضربه ایستگاهی برای استقلال تهران در موقعیت بسیار مناسبی ایجاد شد که امید ابراهیمی توانست به زیبایی توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه 36: ارسالی که این بار روی دروازه لوپز انجام شد با ضربه قیچی برگردان جابر انصاری همراه شد که این توپ هم راهی به دروازه نداشت.

 تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار