اعتراض هواداران استقلال

حدود 50 هوادار استقلال با تجمع مقابل باشگاه خواهان برکناری حسن زمانی و مسعود معینی شدند.

 

به گزارش استقلال نیوز، در شرایطی که تعدادی از هواداران استقلال از دقایقی قبل مقابل درب این باشگاه تجمع کرده و خواهان ملاقات با مسئولان این باشگاه شده اند؛ حجت الاسلام مالک، معاونت  فرهنگی باشگاه در جمع آنها حاضر شد. 

مالک به هواداران استقلال وعده داد که چند نفر از آنها را به عنوان نماینده به ملاقات افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال می برد. او چند دقیقه ای در میان هواداران معترض ایستاد و با آنها صحبت کرد.

بعد از گذشت چند دقیقه که هواداران نتوانستند با مدیرعامل دیدار کنند، آنها با شعار «افتخاری حیا کن، استقلال رو رها کن» اعتراضشان به مدیرعامل نشان داده و خواهان برکناری او شدند. از سوی دیگر علی فتح الله زاده نیز تشویق شد. 

همچنین ماموران نیروی انتظامی نیز مقابل درب باشگاه حاضر شدند و ناظر ماجرا هستند تا درگیری پیش نیاید.

با اینکه تا ساعتی قبل تعداد هواداران معترض استقلال خیلی چشمگیر نبود اما هر دقیقه به تعداد آنها اضافه می شود. بعد از اینکه مالک، معاونت فرهنگی باشگاه نتوانست فضایی برای ملاقات هواداران با مدیرعامل باشگاه استقلال فراهم کند، شعارهای زیادی از سوی هواداران استقلال شنیده می شود.

برخی از آنها شعار «افتخاری حیا کن، استقلال رو رها کن» سر می دهند و برخی دیگر نیز رمز قهرمانی آسیا را حضور همزمان سلطانی فر و فتح الله زاده می دانند. آنها شعار می دهند «سلطانی فر، فتح الله؛ قهرمانی آسیا»

حدود 8، 9 نفر از ماموران پلیس هم در محل حاضر هستند اما هواداران به شعار دادن ادامه دادند. می توان گفت که حدود 50 نفر از هواداران مقابل باشگاه حضور دارند که علیه حسن زمانی، عضو هیات مدیره نیز شعار می دهند.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار