علیرضا منصوریان

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با نفت گفت: با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه به میدان خواهیم رفت.

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

* صحبت های اولیه؟

پیش از اینکه درباره بازی صحبت کنم، درگذشت امیرحسین مرادی را تسلیت می گویم. همچنین به آقای نبی هم بابت درگذشت برادرش تسلیت می گویم. در پایان به آقای آصفی هم بابت درگذشت پدرشان تسلیت می گویم.

* ارزیابی از بازی؟

درباره بازی با نفت باید بگویم که شرح تمرینی خوبی داشتیم. در این 10 روز خوب تمرین کردیم و سعی می‌کنیم با شکل تیم جوانمان به همراه یکی دو با تجربه به زمین برویم. یک جوان هم احتمالا به ترکیب فردای ما اضافه می‌شود. محرومی نداریم ولی به دلیل خراب بودن زمین تمرینی‌مان، مگویان را از دست دادیم و قبلش هم انصاری مصدوم شد. جای دیگری هم پیدا نکردیم تا تمرین کنیم.

* نقل و انتقالات؟

آرش افشین از جمع ما جدا شد. امروز هم میثم مجیدی و امین حاج‌محمدی در اختیار باشگاه هستند. خروجی دیگری فعلا نداریم. باید به ورودی‌هایمان نگاه کنیم. تمرکزمان روی جبارف کاپیتان ازبکستان و آندو تیموریان است تا آنها را جذب کنیم.

* مشکل مالیاتی استقلالی ها؟

بیشتر از 10 بازیکن دچار این مشکل هستند. تا زمانی که باشگاه‌ها ذی‌نفع نشوند و طرف حساب سازمان امور مالیاتی نشوند، این مشکل هست. وقتی که من به عنوان مربی یا بازیکنانم مقابل سازمان مالیاتی هستیم، قراردادی برابر ما قرار می‌گیرد. چه تعمدی وجود دارد که باشگاه پول ما را بدهد تا ما بتوانیم مالیاتش را بدهیم؟ باشگاه‌ها به راحتی می‌توانند پول اعضای باشگاهشان را ندهند ولی سازمان امور مالیاتی از ما پول را می‌خواهد. من خودم از سال گذشته، یک هزار تومانی نگرفته‌ام ولی سازمان مالیاتی کشور من را می‌شناسد. آنها مالیات آن پول نگرفته را می‌خواهند. ما دنبال راهکار هستیم که چگونه پولمان را بگیریم. به تاج پیشنهاد داده‌ام که الگوی فوتبالمان را بر اساس لیگ آلمان بگذاریم. در آنجا وقتی قرارداد می‌بندید، باشگاه طرف حساب سازمان مالیاتی است. بدون اینکه به من اطلاع دهند، پول مالیات مرا به سازمان مربوطه می‌دهند. در آخر هم هر پولی که من خرج کرده‌ام و شامل مالیات هم نبوده را به من پس می‌دهند. این تعهد باید شامل حال باشگاه شود. از شما می‌خواهم به این پردازش کنید. با این فضا می‌توانیم مقابل پول سیاه بایستیم. به شما قول می‌دهم که اگر این مسئله قانونی شود، مدیرعاملی در ایران دیگر اینقدر جذابیت ندارد. دیگر کسی با دسته چک به راحتی بازیکن نمی‌خرد. الان کسی 1 میلیارد قرارداد می‌بندد ولی اگر 300 میلیون بگیرد باید کلاهش را بالا بیندازد. الان یک تیم می‌خواهد به لیگ برتر بیاید و 20 میلیارد هزینه کند. چرا ضمانت نامه بانکی نمی‌گیرند؟ بالغ بر ده ها میلیارد تومان پرونده در کمیته انضباطی است و کسی گارانتی ندارد. ابزار کمک به فوتبال رسانه ها هستند و می توانند در این زمینه کمک کنند.

* ناراحتی نفتی ها از تمرین استقلال در تختی؟

 می دانم دایی ناراحت است ولی من از مدیرعامل باشگاه‌مان خواستم این مسئله را حل کند تا ما یک تمرین بکنیم و نمی‌دانم او کرایه کرد یا مسئله دیگری در میان بود ولی ما آنجا تمرین کردیم. بازیکنانم در تختی فرق بین کمپ حجازی و تختی را فهمیدند و حس خوبی بدست آوردند.

* تجمع برخی از افراد مقابل باشگاه استقلال؟

یک سری تصویر دیدم که من آنها را در سکوها ندیده‌ام. آنها را حتی در تمرینات هم ندیده‌ام. ما در تمرین با هواداران راحت هستیم. اینکه عده‌ای در زمان تمرین ما و در زمانی که تمرین باز است، تجمع می‌کنند عجیب است. افتخاری به من گفت که برخی از هواداران را صدا کرده و با آنها صحبت هم کرده است. ما فقط به آرامش نیاز داریم. هرکس پشت این قضیه هست، اگر استقلال را دوست دارد، بداند ما به آرامش نیاز داریم. 

* تیموریان و جبارف؟

ما نمی‌توانیم بگوییم جذب این دو قطعی شده است. در این دو نقطه نیاز داشتیم برای رسیدن به ریتم، باید از انرژی ابراهیمی به خوبی استفاده کنیم. باید یک نفر را جذب کنیم که درک خوبی از بازی امید ابراهیمی داشته باشد. آندو این درک را در تیم ملی نسبت به ابراهیمی دارد. در نفت ما همیشه با ایمان مبعلی شروع می‌کردیم ولی ریتم دادن با بازیکنان با تجربه است.

* آندرانیک تیموریان؟

قطعا اگر بگوییم که همزمان تیموریان می‌تواند به استقلال کمک کند و هم استقلال به او کمک کند، حرف درستی زده‌ایم.

 

سایت رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
Totti10
+1 #1 Totti10 1395-10-22 18:46
اون میعاد رو بازی بده
اون جوون باید میعاد باشه :-?
نقل قول کردن
سعید باقری
0 #2 سعید باقری 1395-10-22 19:38
به نقل از Totti10:
اون میعاد رو بازی بده
اون جوون باید میعاد باشه :-?

به احتمال زیاد زوج ابراهیمی امید نورافکن هست
نقل قول کردن
siroan
0 #3 siroan 1395-10-22 20:37
نوبت یزدانیه بازی کنه
یه بار بازیش بده ببینیم چجوریه
نقل قول کردن
Hamid
0 #4 Hamid 1395-10-22 20:42
نو افکن رو ترجیح میدم…. حیفه این بچه
نقل قول کردن
farhad_majidi7
-1 #5 farhad_majidi7 1395-10-22 23:04
به نقل از Hamid:
نو افکن رو ترجیح میدم…. حیفه این بچه

نورافکن عالیه تازه پست اصلیش مهاجمه
نقل قول کردن
Ali
-1 #6 Ali 1395-10-23 08:22
امروز امید نورافکن تو ترکیب اصلی حضور داره
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار