علی منصوریان نشست خبری

سرمربی استقلال گفت: از بازیکنان جوان خودم تشکر می کنم زیرا آنها جانانه برای موفقیت استقلال زحمت کشیدند.

به گزارش استقلال نیوز، علی منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با نفت گفت:

* از هواداران استقلال تشکر میکنم

به تیمم بابت این برد تبریک می‌گویم. بازیکنانم بازی خوبی را انجام دادند. دست هواداران را می‌بوسم که به خوبی ما حمایت کردند. در بازی امروز همه بازیکنان زحمت کشیدند و جواب زحمت‌مان را گرفتیم. بازی سنگینی بود و نسبت به دیدار گذشته انرژی زیادی از ما گرفت.

* حسینی باید افتخار کند که جای رحمتی بازی می‌کند
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص جوان‌گرایی تیمش و عملکرد سیدحسین حسینی گفت: حسینی باید افتخار کند که جای رحمتی بازی می‌کند. او کنار مهدی تمرین می‌کند. بدون شک رحمتی یکی از بهترین گلرهای ایران است و حسینی چیزهای زیادی از او یاد می‌گیرد. برای من فرقی ندارد و هر کسی آماده باشد، بازی خواهد کرد. این بازی طبق شرایط تاکتیکی حسینی بازی کرده و شاید در دیدار بعدی رحمتی درون دروازه قرار بگیرد.

* می‌دانستیم نفت مستقیم بازی می‌کند
منصوریان ادامه داد: می‌دانستیم نفت بازی مستقیم کرده و روی کاشته‌های آنها تمرین کرده بودیم. نقاط ضعف‌مان را برطرف کرده و آماده کسب سه امتیاز بودیم. قطعاً اگر بازی در آزادی برگزار می‌شد، شرایط بازی متفاوت می‌شد. در بازی قبلی با نفت، در 15 دقیقه همه چیز برای ما تغییر کرد و از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

* هر زمان که استقلال و پرسپولیس می‌برند، می‌گویند فدراسیون حامی آنهاست
وی با ابراز خرسندی از اینکه کاوه رضایی به شرایط ایده‌آل خودش بازگشته است، در واکنش به اظهارات سرپرست باشگاه نفت مبنی بر اینکه فدراسیون به تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای کسب نتیجه کمک می‌کند، گفت: او نظرش را گفته است. هر زمان که استقلال و پرسپولیس می‌برند، می‌گویند فدراسیون حامی این دو تیم است. خودمان هم نمی‌دانیم فدراسیون طرف چه کسی است! شهریاری دوست من است، اما باید بگویم دوره این حرف‌ها گذشته است. ما زحمت کشیدیم و جانانه بازی کرده و بازی را بردیم.

* باید از نورافکن مراقبت کنیم تا از مسیرش خارج نشود
منصوریان در خصوص استفاده از امید نورافکن در پست هافبک تهاجمی عنوان کرد: من با مربیان قبلی او صحبت کردم و آنها اعتقاد داشتند نورافکن پشت مهاجمان و در کارهای تهاجمی عملکرد بهتری خواهد داشت. ما در این بازی به او اعتماد کردیم و خوشحالیم او در پست اصلی‌اش خوب بازی کرد. امید بازیکن جوانی است و از عملکردش در این بازی راضی هستم. باید از او مراقبت کنیم تا از مسیرش خارج نشود.

* باید از نورافکن مراقبت کنیم تا از مسیرش خارج نشود
منصوریان در خصوص استفاده از امید نورافکن در پست هافبک تهاجمی عنوان کرد: من با مربیان قبلی او صحبت کردم و آنها اعتقاد داشتند نورافکن پشت مهاجمان و در کارهای تهاجمی عملکرد بهتری دارد. ما در این بازی به او اعتماد کردیم و خوشحالیم این بازیکن در پست اصلی‌اش خوب بازی کرد. امید بازیکن جوانی است و از عملکردش در این بازی راضی هستم. باید از او مراقبت کنیم تا از مسیرش خارج نشود.

* باید دلیل اُفت بازیکنان ما در دقایق پایانی مشخص شود
وی در مورد تغییرات زیاد استقلال در پست مدافع چپ و بازی نمایشی برخی بازیکنان استقلال تصریح کرد: بخشی از این صحبت‌ها را قبول دارم. ما در نیم‌فصل نخست بازیکنان زیادی را در پست دفاع چپ قرار دادیم و امیدواریم یکی از این گزینه‌ها ضعف ما را برطرف کند، اینکه بازیکنان ما در دقیقه 80 و 90 اُفت می‌کنند باید دلیلش مشخص شود. در خصوص بازی نمایشی نیز من خودم عصبی می‌شوم و اصلاً حرکات نمایشی بازیکنان در زمین را نمی‌پذیرم. در این خصوص حتماً به بازیکنان تذکر می‌دهم.

* جذب بازیکنان باتجربه دلیلی بر عدم اعتماد به بازیکنان جوان نیست
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره افزایش تعداد جوانان این تیم در ترکیب اصلی و ادامه این روند گفت: ما در فصل نقل‌وانتقالات دنبال این بودیم که یک یا دو خرید باتجربه داشته باشیم تا این بازیکنان بتوانند ریتم بازی ما را عوض کنند، ولی این دلیل نمی‌شود که به بازیکنان جوان اعتماد نکنیم یا از آنها استفاده نکنیم. بازیکنان جوان بنزین سبز هستند که وقتی در کنار بازیکنان باتجربه به میدان می‌روند به بازی بازیکنان باتجربه نیز ریتم می‌دهند.

* ما قطعاً به دنبال آینده‌نگری هستیم
وی ادامه داد: استقلال باشگاهی با قدمتی 70 ساله است و ما باید به فکر آینده این باشگاه باشیم. بازیکنانی مانند نورافکن و کریمی در 10 سال آینده می‌توانند هزینه‌های ما را کم کنند و ما قطعاً به دنبال آینده‌نگری هستیم.

* رحمانی اگر رضایت‌نامه می‌خواهد باید با باشگاه مذاکره کند
منصوریان در پایان و در واکنش به بیانیه بختیار رحمانی برای ترک استقلال گفت: شنیدم بختیار بیانیه داده است، اما خودم آن را نخوانده‌ام و اگر بختیار دنبال رضایت‌نامه است باید از طریق مسیر درست با باشگاه مذاکره کند و هر اتفاقی در این مسیر می‌افتد باید از طریق باشگاه کارها پیش برود. اولویت من بازی دادن به بازیکنانی است که با جان و دل برای استقلال بازی می‌کنند.

 

تسنیم

دیدگاه‌ها  
Ali
+1 #1 Ali 1395-10-23 19:33
جوونها عالی بودند باخرید اندو و جپارف و شهباززاده تیم عالی میشه.به امید روزهای خوب
نقل قول کردن
Totti10
0 #2 Totti10 1395-10-23 20:34
سجاد بیاد خوبه
فقط جووون مادرت مجتبی رو هم بیار

رحمتی هم گرم نکرد خب مشکلی نیست فقط حاشیه درست نکنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار