بهتاش فریبا

مدیر فنی استقلال گفت: با جباروف توافق نهایی کرده ایم ولی تا جواب آزمایشات این بازیکن به دست ما نرسد نمیتوانیم قرارداد ببندیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا درباره جذب سرور چباروف اظهار داشت: تا آخرین ساعات شب گذشته با این بازیکن جلسه داشتیم و توافقاتی صورت گرفت اما هنوز قراردادش نهایی نشده است. به هر حال برای عقد قرارداد نیاز به مدارکی هست. از جمله اینکه او باید در تست پزشکی شرکت می کرد. این اتفاق افتاده و طی امروز و فردا قرارداد این بازیکن ثبت می شود. 

وی افزود: قرار بود چباروف امروز به ازبکستان برود و بعد از دو روز بازگردد اما به خاطر اینکه هنوز قراردادش ثبت نشده سفر او را با تعویق انداختیم. فکر می کنم اگر جلسه دیگری برگزار کنیم ده دقیقه بیشتر برای ثبت قرارداد او کار نداشته باشیم.

مدیر فنی استقلال در واکنش به انتقاداتی که به سن بالای این بازیکن می شود، تصریح کرد: این بازیکن توانایی بالایی دارد و 2 بار به عنوان بازیکن سال آسیا انتخاب شده است. 20 روز قبل هم همراه با تیمش قهرمان جام حذفی ازبکستان شده و از نظر بدنی کاملا سرحال است. ما برای پست پلی میکر به چنین بازیکنی نیاز داشتیم چون در فوتبال ایران همواره در این پست مشکل داریم. 

فریبا درباره اینکه میانگین سنی استقلال بالا نمی رود، گفت: در همین بازی قبلی به جز خسرو حیدری و پادووانی سایر بازیکنان ما زیر 23 سال سن داشتند. مثلا امید نورافکن 20 سالش هم نشده و یا مجید حسینی تازه 20 سالش است. به هر حال ما آسیایی هستیم و نیاز به تجربه داریم. اگر خدا کمک کند و السد را ببریم دیگر در آسیا کم تجربگی تیم باعث دردسر می شود.

وی درباره وضعیت آندرانیک تیموریان برای پیوستن به استقلال افزود: آندو به استقلال نزدیک شده و باید امروز تکلیفش مشخص شود. از سمت ما هیچ مشکلی نیست اما او باید رضایت نامه اش را از ماشین سازی بگیرد. ما باید هر چه سریعتر وضعیت خروجی های خود را نیز مشخص کنیم.

مدیر فنی استقلال در واکنش به اظهارات بختیار رحمانی مبنی بر اینکه چرا کادر فنی استقلال او را در لیست خروجی نگذاشته، اظهار داشت: وقتی یک بازیکن را در لیست خروجی نمی گذاریم یعنی اینکه به او احتیاج داریم. لیست خروجی ما مشخص شده و رسما اعلام کردیم. نمی توانیم به 23 یا 24 بازیکن تک به تک بگوییم که شما در استقلال هستید. فعلا مسئله ای با بختیار رحمانی نداریم و او بازیکن استقلال است.

وی در پایان گفت: حاج محمدی و میثم مجیدی در لیست خروجی ما هستند و قرار است امروز تیم جدیدشان را به ما معرفی کنند.

دیدگاه‌ها  
shayan
0 #1 shayan 1395-10-26 11:56
دمت گرم حرف دل مارو زدی درباره بختیار،به نظر من که میخواد بره فولاد دنبال بهونس،ینی چی که اگه منصوریان منو میخواد چرا نمیگه،یعنی منصوریان باید هربازیکنی که میخواد بگه؟وقتی فقط اسم حاج محمدی و مجیدی رو گفته یعنی بقیه رو میخواد دیگه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار