پیروز قربانی

پیشکسوت استقلال گفت: این تیم استقلال با این سبک بازی بعید است شانسی برای قهرمانی داشته باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی معتقد است آبی پوشان دوباره به مشکل خورده اند. او در باره شرایط استقلال گفت : مشخص است که شرایط استقلال خوب نیست و این تیم در امتیاز گیری به مشکل خورده است .

او در باره دلایل این مشکلات هم توضیح داده : همه در این زمینه مقصر هستند . از مسئولان باشگاه و کادر فنی گرفته تا بازیکنان . استقلال در حال حاضر ضعف فنی هم دارد و همین مساله باعث شده تیم دور از انتظار ظاهر شود.

قربانی از بازیکنان انتقاد کرده : برخی از نفرات اصلا در اندازه استقلال نیستند. یکی از مشکلات استقلال این است که بازیکن بزرگ ندارد . این تیم فقط یکی ؛ دو بازیکن بزرگ دارد و بقیه نفرات در این تیم در حد معمولی هستند .در حالی که تیم های مدعی قهرمانی حداقل  4، 5 بازیکن بزرگ باید داشته باشند. به همین دلیل من نمی توانم استقلال را مدعی قهرمانی بدانم و اعتقاد دارم این تیم باید برای سال بعدش روی جذب بازیکنان بزرگ برنامه ریزی کند .

پیشکسوت استقلال در خصوص جذب آندرانیک تیموریان و جباروف گفت : اگر چه میانگین سنی این دو بازیکن بالاست اما هر دو بازیکنان بزرگی هستند و فکر می کنم حداقل در این مقطع بتوانند به استقلال کمک کنند .گفتم که مشکل استقلال این است که بازیکن خوب دارد اما بازیکن عالی و بزرگ ندارد و خیلی از نفرات در این تیم فقط در حد معمولی هستند .

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار