اندو تیموریان

هافبک استقلال گفت: خوشحالم که به استقلال بازگشتم استقلال میتواند با نتایج خوب دل هواداران را شاد کند

 

به گزارش استقلال نیوز، آندرانیک تیموریان پس از ثبت قراردادش با استقلال در هیئت فوتبال اظهار داشت: خوشحالم به استقلال پیوستم و امیدوارم بتوانم برای این تیم مثمرثمر باشم. هیچ مشکلی ندارم و آماده بازی برای استقلال هستم. استقلال تیم بزرگی است و شرایط خوبی هم دارد.

وی افزود: شرایطم در ماشین‌سازی خوب بود، اما علیرضا منصوریان من را خواست و در صحبتی که با باشگاه ماشین‌سازی انجام دادم، در نهایت جدا شدم و به استقلال پیوستم. خوشحالم دوباره به این تیم بازگشتم و می‌خواهم از استقلال به تیم ملی برسم.

هافبک استقلال خاطرنشان کرد: مقابل فولادخوزستان هم به میدان رفتم بنابراین مشکلی از نظر مصدومیت ندارم و امیدوارم در استقلال به هدف‌هایی که داریم، برسیم. استقلال تیم بزرگی است و جایگاه بزرگی هم دارد.

تیموریان گفت: چند سال در استقلال بازی کردم و خاطرات خوبی از این تیم دارم. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در خصوص اینکه ابتدای فصل هم قرار بود به استقلال بپیوندد، گفت: شرایط طوری پیش رفت که به ماشین سازی رفتم. پس از پایان نیم فصل، منصوریان من را خواست و مایل بودم به تیم خودم بازگردم. استقلال تیم خودم است.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار