وزیر ورزش و جوانان

وزیر ورزش و جوانان گفت: به مسئولین حقوقی باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال دستور دادم تا سریعا مشکل نقل انتقالاتی استقلال رفع شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در گفت‌و‌گو با تسنیم، درخصوص مشکلات پیش آمده برای باشگاه فوتبال استقلال و محرومیت این تیم از نقل و انتقال بازیکنان با حکم کمیته انضباطی فیفا، گفت: بخش حقوقی فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال این قضیه را دنبال می‌کنند تا این مسئله حل و فصل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مسئله حل و فصل خواهد شد یا خیر؟ اظهار داشت: دوستان ما تلاش می‌کنند تا حل و فصل شود.

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که چه کسی در این اتفاق مقصر بوده و چه برخوردی با مسببان این مسئله خواهید داشت، اظهار داشت: ‌البته دوستان معتقد هستند که مشکل، انتقال پول توسط سیستم بانکی بوده و این پول را پرداخت کرده‌اند و این محرومیت و یا محدودیتی که فیفا به‌وحود آورده قابل حل است.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: من به فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال با جدیت گفتم که بخش‌های حقوقی‌شان این مسئله را دنبال کنند.

به گزارش تسنیم، باشگاه استقلال به دلیل بدهی به بازیکنان خارجی پیشین خود پرونده‌های زیادی در فیفا دارد و عدم پرداخت برخی از مطالبات باعث شده که این باشگاه از فعالیت‌های نقل و انتقالات زمستانی توسط فیفا محروم شود.

دیدگاه‌ها  
shayan
-1 #1 shayan 1395-11-06 15:44
این به نظر میرسه آدم حسابی تر باشه
نقل قول کردن
Ali
-1 #2 Ali 1395-11-07 00:01
دستورت تو سرت بخوره .همه میدونیم در دهه۷۰چه نقشی در قدرت گرفتن لنگ داشتی.یار و یاور همیشگی عابدینی کثیف بودی.هواداران استقلال از جنابعالی انتظاری ندارند
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار