139408051648417886398124

به گزارش استقلال نیوز اولین تمرین استقلال تهران پس از تساوی مقابل استقلال اهواز برگزار شد.

13941119000662 PhotoL

13941119000663 PhotoL

تیم فوتبال استقلال یک روز پس از تساوی مقابل استقلال خوزستان از ساعت 15 برنامه‌های آماده سازی خود را برای دیدار مقابل نفت تهران برگزار کرد. تمرین امروز در غیاب خسرو حیدری، علیرضا رمضانی و محسن کریمی که هر سه مصدوم هستند؛ برگزار شد.

* قبل از شروع تمرین امید ابراهیمی در نشست خبری باشگاه استقلال شرکت کرد و به همین دلیل خبرنگاران در رختکن با بازیکنان استقلال روبرو شدند. هنگامی که استقلالی‌ها وارد رختکن شدند بارش برف شدید آغاز شد تا جایی که کادر فنی تیم استقلال را برای برگزاری تمرین امروز مردد کرد. سرمربی آبی پوشان خطاب به بازیکنان گفت در رختکن جمع شوند تا بعد از جلسه در خصوص برگزاری تمرین تصمیم گیری شود.

* با وجود اصرار بازیکنان تیم استقلال مبنی بر اینکه تمرین امروز تعطیل شود اما مظلومی وقتی دید بارش برف قطع شده است به آن‌ها اعلام کرد با پوشیدن کفش‌های ته صاف یک تمرین 30 دقیقه‌ای را آغاز کنند.

* وحید طالب‌لو قبل از شروع تمرین امروز نزد پزشک تیم استقلال رفت و با نشان دادن پای خود به وی اعلام کرد پس از برخوردی که روز گذشته با تیر دروازه داشته پایش متورم شده است به همین علت طالب‌لو با تیم تمرین نکرد.

* فرزاد مجیدی در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشت.

* بازیکنان تیم استقلال امروز برخلاف روزهای گذشته به جای دویدن در زمین چمن در محوطه پشتی ضلع شمالی زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تنها در گوشه‌ای از چمن دور زمین دویدند و تمرین ریکاوری انجام دادند.

* هنگامی که بازیکنان مشغول دویدن بودند وحید طالب‌لو نزد سرمربی استقلال رفت و برای دقایقی با مظلومی گفت‌وگو کرد.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفته بودند امروز تنها در گوشه‌ای از زمین دویده و پس از 20 دقیقه ورزشگاه آزادی را ترک کردند بقیه بازیکنان نیز زیر نظر سایر اعضای کادر فنی کار استقامتی و کششی انجام دادند.

فارس

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار