774b07e2 557f 4c4e bf12 f1ae1589f288

سخنگوی باشگاه استقلال گفت:همه ما از آقای مظلومی حمایت میکنیم رئال مادرید هم به تیم انتهای جدولی باخت فوتبال همین است.

* قرار بود امروز هیات مدیره استقلال جلسه داشته باشد؛ چرا این جلسه برگزار نشد؟

قراری بر این جلسه نداشتیم و هرگاه دستورجلسه آماده باشد جلسه تشکیل می دهیم. در حال حاضر هم موضوعی مطرح نیست و تنها مسایل در حال رسیدگی است که مدیریت باشگاه به خوبی آنها را دنبال می کند.

* تساوی روز گذشته تیم شما برابر استقلال اهواز انتقاداتی را در پی داشت؛ درباره این موضوع و اعتراض برخی هواداران به عملکرد کادر فنی صحبت کنید.

نتیجه استقلال با آنکه برخلاف انتظارات ما بود اما همه اعضای هیات مدیره پرقدرت از آقای پرویز مظلومی حمایت می کنند و بنده همین جا اعلام می کنم که از کادر فنی رضایت کامل داریم. تیم ما 18 هفته صدرنشین بوده و اکنون فینالیست جام حذفی محسوب می شویم. لذا باید هم از مربیان و بازیکنان مان رضایت داشته باشیم. من برای شما دو مثال می زنم، دیشب رئال مادرید به سختی از پس تیم قعر جدولی لالیگا برآمد. آیا آنها هم باید کادر فنی شان را توبیخ کنند؟ و یا قبل از این تیم بارسلونا با لوانته بازی کرد و آنها نیز برابر تیم ضعیف لالیگا به سختی پیروز شدند. این مثال ها را زدم تا به شما بگویم چنین مسایلی در فوتبال روز دنیا وجود دارد. بنده نمی خواهم استقلال را با بارسلونا و رئال مادرید مقایسه کنم اما به نظر شما بارسلونا می توانست سه گل به سپاهان بزند؟ تیم ما در اصفهان به سپاهان سه گل زد و حالا هم به خاطر اتفاقات فوتبال برابر استقلال اهواز به تساوی رسید. اینها باید در کنار هم مورد ارزیابی قرار بگیرد. 

* فارغ از بحث دیدار دیروز ابهاماتی پیرامون چارت تازه مدیریتی باشگاه استقلال وجود دارد، چه زمانی این ابهامات مرتفع خواهد شد؟

ببینید ابتدا باید بگویم این تغییرات تز و پیشنهاد بنده بود و برای خودم دلایلی داشتم. ما در هیات مدیره بحث کردیم و به اینجا رسیدیم که چرا مثلا یک مدیرعامل باید 6 مشاور داشته باشد که هیچکدام آنها سالی یک بار هم به باشگاه قدم نگذارند. البته منظور من آقای افشارزاده نیست و برخی مدیریت های قبلی را می گویم. ما وقتی می بینیم به طور مثال فلان معاون وزیر که 30 تا پست دارد در باشگاه استقلال هم پستی گرفته و نمی رسد در طول سال حتی یک بار به باشگاه بیاید، خب نباید اجازه دهیم بیت المال صرف این مسایل شود. به طور مثال طرف مشاور است و ماهی 3میلیون تومان حق مشاوره می گیرد آن وقت اگر ما سکوت کنیم ظلم نکرده ایم؟ 

* اگر ممکن است مصداقی صحبت کنید!

بنده بحثم کلی است. ما می گوییم اگر باشگاه چارت متفاوتی داشته باشد مسایلی که منجربه به حیف و میل بیت المال شود کمرنگ می شود. 

* چه زمانی تکلیف این چارت مشخص می گردد؟

ما کار را انجام داده ایم و قرار است آقای افشارزاده کار را پیگیری کند و انشاالله به زودی این بحث به سرانجام می رسد. 

* بحث دیگر به احتمال حذف معاونت ورزشی باشگاه برمی گردد؛این موضوع را تایید می کنید؟

ابدا. اصلی ترین معاونت باشگاه، معاونت ورزشی است که بنده شخصا با حذف آن مخالفم و قرار هم نیست حذف شود. 

* برای این معاونت چه گزینه ای را مدنظر دارید؟

این را باید آقای افشارزاده پاسخ بدهد زیرا در حوزه اختیارات مدیرعامل است.

* پیرامون جدایی علی نظری جویباری از باشگاه استقلال بحث های مختلفی مطرح شده، به عنوان سخنگوی باشگاه بفرمایید علت جدایی او چه بوده است؟

آقای جویباری از باشگاه نرفته است و همچنان با ما همکاری دارد. 

* اما مدت هاست که در باشگاه حاضر نمی شود.

همانطور که گفتم ایشان عضو استقلال است و با ما همکاری دارد. 

* اخیرا نیز نصرالله عبداللهی پیشکسوت استقلال در باشگاه پست مشاورت گرفته است، اما به گفته خودش شرح وظایف مشخصی ندارد!

ایشان با حکم آقای افشارزاده به مجموعه اضافه شده اند و باید سرپرست باشگاه نظر بدهد. 

* ... و پرسش پایانی به بحث آکادمی باشگاه برمی گردد؛ در حالی که مدت هاست از حسن روشن به عنوان گزینه جدی این مسوولیت نام برده می شود اما هنوز آکادمی باشگاه بلاتکلیف است.

ابتدا باید عرض کنم که بنده شخصا موافق آقای حسن روشن هستم. اما نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. انتصاب مدیر آکادمی در حوزه وظایف آقای افشارزاده است. اگر ما بخواهیم در این مورد دخالتی کنیم، فردا اگر اتفاقی افتاد دیگر نمی توانیم از سرپرست مجموعه سوالی بپرسیم. اجازه بدهید کارها طبق روال پیش برود و بنده فکر می کنم به زودی تکلیف آکادمی هم مشخص خواهد شد.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار