افتخاری

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: ما با فیفا مکاتبه کردیم و به آنها گفتیم همانطور که شما پول ما را ندادید ما هم پول بازیکن را نتوانستیم بدهیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری درباره محرومیت استقلال از نقل و انتقالات در پنجره زمستانی اظهار داشت: زمانی که نامه فیفا آمد، ما پذیرفتیم که این پول را می دهیم و در پرداختش یکسری موانع سر راه ما بود. ما به دلیل تحریم نتوانستیم این مبلغ را پرداخت کنیم و این را به فیفا اعلام کردیم. در نامه بعدی اعلام شد که وکیل این بازیکن این پول را می گیرد و به بازیکن می دهد. ما از طریق صرافی این کار را کردیم و تاییدیه اش را گرفتیم. این کار وقفه چند روزه داشت و همزمان به تعطیلات سال نوی میلادی برخورد کرد و زمانی که فیفا برای ما در نظر گرفته بود، تمام شد. 

وی افزود: در آخر نامه ای آمد که شما نمی توانید در نقل و انتقالات زمستان بازیکن جذب کنید. مدارکی که داشتیم را جمع کردیم و از طریق روابط بین الملل فدراسیون نامه ای زدیم که این محرومیت اشتباه است و باید برداشته شود. البته به این موضوع اشاره کردیم که همانطور که فیفا مبلغ طلب ما را نداده است، ما هم نتوانستیم پول را به شما برسانیم. کمیته حل اختلاف قرار شد که تصمیم گیری کند و به ما اعلام کنند. امیدوار بودیم که بپذیرند و جواب درستی به ما بدهند. 

عضو هیات مدیره تصریح کرد: البته علاوه بر عادل شیحی، پرونده 4 بازیکن دیگر نیز در فیفا مفتوح است. هیچ کدام از اینها برای زمان مدیریت من نبوده است و آرای آن برای من می آید. من به طاهری گفتم که 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس مثل ساختمان پلاسکو هستند که هر زمان ممکن است بریزد. طاهری هم گفت شما خبر نداری که این ساختمان ها ریخته و من و شما در موتورخانه گیر افتادیم. 

افتخاری درباره وضعیت تیموریان، جپاروف و چشمی گفت: ما قرارداد یک سال و نیمه با جپاروف داریم. این مشکل برای پنجره زمستانی هست و هر زمان که حل شود، جپاروف به عنوان بازیکن آزاد به استقلال بپیوندد. ما هم مدعی هستیم چون این پول را پرداخت کردیم. 

وی درباره وضعیت فرشید باقری افزود: چند روز قبل که جلسه هیات مدیره داشتیم، اعضای هیات مدیره نظرشان این بود که اگر فرشید باقری را کادرفنی نمی خواهد، او آزاد شود و مبلغی که قرار است در نیم فصل دوم به او بدهیم را به بازیکنان جدید بدهیم. منصوریان قرار شد در این باره تصمیم گیری کند. با این مشکل که روبرو شدیم، منصوریان گفت دست نگه دارید چون حالا به باقری احتیاج داریم. ما 4 بازیکن را آزاد کردیم. 2 بازیکن یعنی مجیدی و حاج محمدی را منصوریان نخواست و 2 بازیکن نیز بختیار رحمانی و آرش افشین خودشان خواستند بروند. من گفتم که ما مانع پیشرفت شما نخواهیم شد. 

مدیرعامل استقلال درباره بلیت فروشی، حق پخش و تبلیغات گفت: تیمهای حرفه ای درآمدهایشان از این آیتم ها هست اما در ایران فقط اسم لیگ حرفه ای است و باشگاه استقلال از این منافع این 3 مورد بهره مند نشده است. سازمان لیگ قراردادی با یک شرکت بسته و 11 ساله این اختیار را داده است. آن شرکت هم به یک شرکت دیگر داده است. فدراسیون به این جمع بندی رسید که بلیت فروشی را به باشگاهها بدهد. ما گفتیم که از دور برگشت خودمان می خواهیم بلیت فروشی انجام دهیم اما آن شرکت وسط آمده و می گوید با من قرارداد دارید. مبالغ پول بلیت ها را شرکت می گیرد و سهم فدراسیون را می دهد و بقیه اش را هم برمی دارد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار