معینی

عضو هیات مدیره استقلال گفت: به من چه ربطی دارد که پولی از حساب باشگاه استقلال برداشت شده یا استقلال به مشکل خورده است!

 

به گزارش استقلال نیوز، مسعود معینی در گفت و گو با کاپ در رابطه با سانحه رانندگی که برایش به وجود آمده، اظهار داشت: متاسفانه چند روز قبل در جاده در مسیر بازگشت به تهران بودم که به دلیل خواب آلودگی کنترل اتومبیل از دست من خارج شد و با گاردریل برخورد کردم. خدا به من رحم کرد که اتفاق بدتری نیفتاد اما همین حالا هم علاوه بر ضرر و زیان مالی که بابت خسارت ماشینم دیده ام، خودم نیز دچار آسیب دیدگی شده ام. نزدیک بود بروم ته دره و اتفاقات بدتری بیفتد. من این دنیا چقدر ارزش دارد؟

وی در واکنش به انتقادات صورت گرفته از او و تیم مدیریتی استقلال بابت محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات عنوان کرد: نمی دانم این دیگر چه وضعی است. من الان وضع خوبی ندارم و خسارت زیادی دیده ام. از نظر روحی شرایط جالبی ندارم و حوصله این بحث ها و مسائل را هم ندارم. من در چند روز اخیر حدود 100 نفر را از موبایلم بلاک کردم چون به من حرف های بی ربط می زنند.

عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: این واقعا چه زندگی است که ما می کنیم؟ اصلا من عضو هیات مدیره استقلال نباشم، بهتر است. این چه وضعیتی است که برای من درست کرده اند؟ مقصر این اتفاقات هم من هستم که آن چک را امضا نکردم؟ برخی هنوز هم می گویند که چرا چک را امضا نکردی و از حساب باشگاه برداشت شد. من چک هایی که مصوبه هیات مدیره نداشته باشد، امضا نمی کنم چون فردا روزی خودم سر این ماجرا به مشکل می خورم. حالا اینکه پول از حساب باشگاه برداشته اند، به من چه ربطی دارد؟ من نباید به خاطر این مسائل فحش بشنوم.

وی ادامه داد: من فعلا قصد ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. منتظرم که مسابقات حساس پیش روی ما بگذرد و بعد درباره مسائل حاشیه ای که به وجود آورده اند، حرف بزنم.

معینی در پایان درباره احتمال برکناری افتخاری که از سوی حسن زمانی اعلام شده، گفت: من نظر خاصی در این باره ندارم و نمی توانم چیزی بگویم.

ا

دیدگاه‌ها  
بی غم
0 #1 بی غم 1395-11-12 12:09
خدا لعنتت کنه گمشو ول کن استقلال نیست
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار