مختاری فر

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: جوان های استقلال در زمین گوش به فرمان کادر فنی هستند و این مسئله باعث شده  است که استقلال پیشرفت کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، جعفر مختاریفر در گفتگو با مهر با اشاره به پیروزی های اخیر تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با ماشین سازی، گفت: استقلال روی روال پیروزی افتاده و این اتفاق خوبی است که برای این تیم افتاد. اتکا به نیروی جوانی و یکپارچه کردن انگیزه بازیکنان جوان باعث شد تا روند این تیم عوض شود. حالا می‌شود گفت که تیم برنامه دارد.

کاپیتان سابق تیم استقلال خاطرنشان ساخت: وقتی یک تیم در زمین برنامه داشته باشد، روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و تیمی که در این چند هفته من می‌بینم برنامه در آن موج می‌زند. در دو بازی آخر که مقابل صنعت نفت و پیکان داشتیم مجموعا ۶ گل به ثمر رسید که این یک آمار فوق العاده است. با یک آنالیز چشمی می‌گویم که در هر دو بازی بین ۶۰ تا ۷۰ درصد مالکیت توپ از آن استقلال بوده و در هر کدام از دو بازی بالای ۶۰۰ پاس بین بازیکنان ما رد و بدل شد.

مختاریفر یکی از عوامل تحول در استقلال را به کارگیری نیروهای جوان با انگیزه دانست و اظهار داشت: این جوانان نه تنها انگیزه بالایی دارند، بلکه گوش به فرمان سرمربی هستند و در اختیار تیم قرار دارند. این نکته مثبتی برای منصوریان است که بازیکنانش خواسته های او را در زمین پیاده می کنند.

پیشکسوت آبی‌ها ادامه داد: منصوریان با حفظ همین رویه در تیمش می‌تواند امیدوار به نتیجه گیری در میدان سخت تبریز هم باشد. پیروزی بر ماشین سازی کار ساده‌ای نیست، اما دور از دسترس هم نیست؛ منوط بر این که برای این بازی هم مثل بازی های قبلی برنامه داشته باشیم.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار