ورزشگاه یادگار امام تبریز

بازی تیم های ماشین سازی تبریز و استقلال تهران از هفته بیستم لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که سرمای شدید تبریز بزرگترین چالش هواداران و بازیکنان استقلال است.

 

به گزارش استقلال نیوز، اتوبوس استقلال در حالی وارد ورزشگاه یادگار امام تبریز شد که بازیکنان این تیم به شدت از سرمای بیش‌از حد هوای تبریز تعجب کردند. 

* علیرضا منصوریان نیز برای بازدید از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام از رختکن تیمش خارج شد. به محض حضور منصوریان در زمین اندک هواداران استقلال به تشویق او پرداختند و منصوریان نیز با رفتن به سمت آنها برای لحظاتی با آنها صحبت کرد. هواداران تیم استقلال نیز منصوریان را سرور کل آسیا نامیدند.

* علیرضا منصوریان زمانی که از چمن ورزشگاه بازدید می‌کرد به همراهان خود اعلام کرد که چمن ورزشگاه یادگار امام امروزبه دلیل سرمای هوا خوب است. 

* با اینکه حدود یک ساعت به آغاز بازی ماشین‌سازی و استقلال باقی مانده همچنان هیچ یک از هواداران ماشین‌سازی به ورزشگاه یادگار امام نیامدند اما حدود 5،6  نفر به 10 هوادار استقلال افزوده شده و آنها به تشویق تیم محبوب‌شان می‌پردازند. 

* بارش برف در تبریز همچنان ادامه دارد اما این برف چندان سنگین نیست.

* سیدمهدی رحمتی به محض حضور در زمین مسابقه از سوی هواداران استقلال تشویق شد. او سپس به سمت سیدمهدی اسلامی، دروازه‌بان تیم ماشین‌سازی رفت و خوش‌وبش بسیار گرمی با او داشت. آنها لحظاتی با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند و رحمتی از عملکرد خوب دروازه‌بان ماشین‌سازی در دربی تبریز تمجید کرد.

* هواداران تیم فوتبال ماشین‌سازی از حدود 20 دقیقه پیش وارد ورزشگاه شدند و به تشویق تیم محبوب‌شان می‌پردازند. آنها یک پرچم سبزرنگ بزرگ را هم با خود به همراه دارند.

* جایگاه هواداران استقلال پیش از شروع مسابقه تغییر کرد و نیروی انتظامی آنان را به سکوی دیگری فرستاد. 

* در حال حاضر تعداد هواداران هر دو تیم نیز برابر است و بازیکنان دو تیم به گرم کردن مشغول هستند. 

* وزش باد شدید در تبریز با بارش برف همزمان شده و باعث به وجود آمدن کولاک خفیف در ورزشگاه شده است. 

* بازیکنان تیم استقلال و مخصوصا سیدمهدی رحمتی با پوشش بسیار جالبی خود را از سرمای شدید هوا در امان نگه داشته‌اند. 

* برای لحظاتی سرود رسمی تیم ماشین‌سازی در ورزشگاه پخش شد که این موضوع با استقبال هواداران هر دو تیم روبه‌رو شد. 

* دو نفر از هواداران تیم استقلال که راه را گم کرده بودند به سمت هواداران ماشین‌سازی می‌رفتند که نیمکت‌نشینان تیم استقلال به محض متوجه شدن این موضوع به این دو هواداران اعلام کردند که سمت دیگر استادیوم بروند و پیش سایر هواداران استقلالی باشند. 

* هواداران استقلال که در ورزشگاه یادگار حضور دارند به تشویق تک‌تک بازیکنان این تیم می‌پردازند، این در حالی است که هواداران ماشین‌سازی ساکت نشسته‌اند و بیشتر به گرفتن عکس سلفی می‌پردازند.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار