چشمی

مدیر برنامه های روزبه چشمی گفت: ما خواهان جدایی از استقلال بودیم اما رضا افتخاری به ما گفت قرارداد روزبه 29 اردیبهشت با استقلال بسته شده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، مدیربرنامه‌های روزبه چشمی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت این بازیکن اظهار داشت: از لحاظ ما، چشمی بازیکن آزاد محسوب می‌شود، اما مدیرعامل استقلال به ما اعلام کرد که روزبه از ابتدا بازیکن استقلال بوده و در تاریخ 29 اردیبهشت امسال با این باشگاه قرارداد بسته است.

وی در مورد اینکه چشمی در ابتدای فصل از لیست استقلال خارج شده و چطور اعلام کرده‌اند که بازیکن استقلال محسوب می‌شود، افزود: ظاهراً باشگاه استقلال از طریق وکیل ایتالیایی خود در حال استعلام از فیفاست و قرار شده که تا روز دوشنبه صبر کنند. ما هم منتظر جواب فیفا خواهیم ماند. باشگاه اعتقاد دارد که چشمی بازیکن این تیم است و امیدوارند که بتوانند از او استفاده کنند.

به گزارش تسنیم، باشگاه استقلال در حالی از چشمی خواسته که تا روز دوشنبه صبر کند که طبق اعلام فیفا باشگاه استقلال از ثبت قرارداد بازیکن جدید محروم است.

دیدگاه‌ها  
shayan
-1 #1 shayan 1395-11-15 11:44
پس اینم قطعی نیست موندنش
نقل قول کردن
علی
0 #2 علی 1395-11-16 01:19
:-) :-*
نقل قول کردن
داریوش
0 #3 داریوش 1395-11-16 06:10
سلام باز این اقای افتخاری توهم زده اقا مگه میشه قرار دادی که درهیت فوتبال ثبت نشده بهش گفت قرارداد .بابچه که حرف نمیزنی تو خاله بازیتون تو باشگاه به مدیر برنامه روزبه گفتی قرار داریم بابا شما دیگه ریشت سفید شده اقای افتخاری خواشها حرفهای بچه گانه نزن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار