پرورش خواه

پیشکسوت استقلال گفت: تیم جوان علی منصوریان در لیگ بسیار خوب بازی میکند اما شاید در بازی با السد به دلیل نبود تجربه کافی استقلال به مشکل بخورد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهروز پرورش‌خواه در گفت‌وگو با تسنیم ضمن بیان این مطلب در مورد برتری استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: شرایط زمین مسابقه باعث شد تا کیفیت فنی این بازی پایین بیاید، اما استقلال فعل خواستن را صرف کرد و در تمامی لحظات بازی تیم برتر میدان بود. این برد قبل از بازی با السد بسیار مهم بود.

وی ادامه داد: نتایج خوب استقلال باید تداوم داشته باشد. تیمی شخصیت قهرمانی دارد که همیشه روندی صعودی داشته باشد. اگر قرار باشد نتایج استقلال دوباره مثل گذشته فرازونشیب داشته باشد، طبیعتاً همان حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌های گذشته ایجاد خواهد شد. امیدوارم روند استقلال صعودی باشد و دیگر شاهد اُفت و خیز این تیم در نتیجه‌گیری نباشیم.

پرورش‌خواه راجع به بازی حساس استقلال مقابل السد در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: تعدادی از جوان‌های استقلال تجربه زیادی ندارند و در لیگ برتر هم بازی‌های کمی انجام داده‌اند. سطح مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر فرق می‌کند و من امیدوارم جوان‌های استقلال در این بازی حساس جواب بدهند. ما باید خوش‌بین باشیم و نباید جلوی پای استقلال سنگ بیندازیم. امیدوارم که استقلال در این بازی مهم به برتری برسد تا هوادارانش را خوشحال کند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار