سرمربی السد قطر

سرمربی السد قطر در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: خوب میدانیم که استقلال در لیگ ایران نتایج خوبی نگرفته و تیم تاپی نیست!

 

به گزارش استقلال نیوز، اوسوالدو فریرا در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: بازی سختی داریم. می دانیم که استقلال تیم بزرگی است. برای دیدار مقابل این تیم اماده هستیم و می خواهیم راهی مرحله بعد شویم.

وی در ادامه افزود: من برای اولین بار است که به ایران آمدم اما شناخت خوبی از استقلال دارم. می دانم فردا فشار سختی برای ما خواهد بود. البته استقلال هم کار دشواری مقابل ما خواهد داشت. حریف را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم که تیم قدرتمند و باسابقه‌ای است. هرچند که در حال حاضر در لیگ ایران تیم تاپی نیست اما هروقت که بازی آنها را دیده‌ایم متوجه شده‌ایم که کادر فنی با شیوه تاکتیکی مناسبی این تیم را روانه میدان می‌کند. اما باید بگویم که ما هم اعتماد به نفس خاصی داریم و برای برد به آزادی می‌رویم.

سرمربی السد همچنین خاطرنشان کرد: این بازی بازی تک حذفی است و در خارج از خانه برای ما است. مطمئنا کار سختی داریم. باید از لحاظ ذهنی آماده باشیم. پیش بینی مشکلات را کرده ایم. می‌دانم که در ابتدای بازی که در این شرایط جوی هوای سردی را داریم اما گرمای حضور تماشاگران و هیجان این بازی بدون شک ما را هم گرم می‌کند و باید به استقلالی‌ها بگویم که آنها هم مثل ما فردا بازی سختی را خواهند داشت.

وی درباره اینکه آیا تیمش فقط به ژاوی وابسته است، گفت: بله ژاوی را همه می‌شناسند و می‌دانند که چقدر بازیکن مهمی است اما ما بازیکنان تاپ دیگری هم داریم که اسمشان را نمی‌گویم.

فریرا در پایان اذعان داشت: روش کار ما در این بازی هجومی است. می خواهیم بازی تماشاگر پسندانه ای را به نمایش بگذاریم. همانطور که گفتم به دلیل شرایط خاص، این بازی متفاوت است. برنامه های یکسانی برای گلزنی داریم. ما نمی توانیم این بازی را با بقیه بازی ها در قطر مقایسه کنیم. میانگین گل زده کا در هر بازی در لیگ قطر هر بازی 3 گل است. ممکن است بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار