تماشاگران استقلال

با اینکه حدود 1 ساعت به شروع بازی استقلال ایران و السد قطر باقی است اما هواداران استقلال ورزشگاه آزادی را کاملا پر کردند.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، با اینکه بازی امروز استقلال و السد قطر در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19 امروز آغاز می شود، تعدادی از هواداران استقلال از شب گذشته مقابل این ورزشگاه حاضر شدند و چادر زده اند.

این تعداد از هواداران احتمالا از شهرستان به تهران آمده اند و منتظر باز شدن درهای ورزشگاه آزادی هستند.

* هواداران استقلال طرح موزاییکی «ایران» را چند بار انجام دادند تا آن را در ابتدای بازی به نمایش بگذارند.

* تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور یافته‌اند، در چند نوبت به تشویق فرهاد مجیدی پرداختند.

* با توجه به اینکه طبقه دوم رایگان است، بیشتر تماشاگران در حال رفتن به این طبقه از ورزشگاه آزادی هستند.

*طرفداران تیم استقلال با شعار خلیج‌فارس ایران استقلال قهرمان به این شکل نماینده ایران در مسابقه امروز را مورد حمایت قرار دادند.

*با توجه به رایگان بودن طبقه دوم ورزشگاه آزادی استقبال خوبی از حضور روی سکوهای این بخش به عمل نیامده و اکثر طرفداران استقلال در طبقه اول مستقر شده‌اند.

*تعدادی از طرفداران استقلال با در دست داشتن پرچم «یا حسین» روی سکوهای ورزشگاه آزادی شکل و شمایل خاصی را ایجاد کرده‌اند.

*طرح موزائیکی استقلال که از روی گذشته توسط مشوقین این باشگاه تدارک دیده شده است برای دقایقی اجرا و مورد آزمایش قرار گرفت.

*تعداد زیادی از طرفداران تیم استقلال پشت درهای مجموعه ایستاده و منتظر ورود اتوبوس تیم استقلال و السد قطر به استادیوم هستند.

*با توجه به سرمای هوا تعدادی از طرفداران استقلال که از شهرستان‌ها خود را به ورزشگاه آزادی رسانده‌اند با پتو روی سکوها نشسته و به این شکل خود را تجهیز کرده‌اند.

*در حالیکه حدود دو ساعت به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و السد قطر باقی مانده تیم داوری و ناظران بازی دو تیم استقلال و السد وارد ورزشگاه آزادی شده و جالب اینجاست که تماشاگران به هنگام ورود به آنها به داخل زمین سر و صدای عجیبی به راه انداخته بودند. سوت و بوق‌های ممتد ناظران و تیم داوری را وحشت‌زده کرده بود و آنها خیلی سریع به سمت رختکن‌ها رفته و وسایل خود را در آنجا قرار دادند.

*بعد از گذشت دقایقی از ورود آنها به داخل ورزشگاه آنها مجددا برای بازدید از کیفیت زمین چمن،تور دروازه‌ها و مسائل دیگر به زمین آمده و سپس با فیلمبرداری از تماشاگران در کنار یکدیگر عکس یادگاری نیز گرفتند.

*حدود 40 هزار نفر از طرفداران تیم استقلال تاکنون در ورزشگاه آزادی حاضر شده و قصد حمایت از تیم محبوب خود را دارند.

*مأموران مستقر در ورزشگاه آزادی به شدت تماشاگران را مورد کنترل قرار داده و از ورود بانوانی که بیرون از استادیوم با کاغذ و قلم و دوربین عکاسی ایستاده‌اند جلوگیری به عمل می آورد.

*سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در محل اردوی آبی‌پوشان در هتل المپیک با بازیکنان و کادر فنی صحبت کرده و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

*تماشاگران تیم استقلال با در دست داشتن پرچم ایران از این تیم حمایت می‌کنند. آنها بارها و بارها شعار خلیج فارس ایران استقلال قهرمان را در ورزشگاه آزادی سر داده‌اند.

*در بیرون از استادیوم آزادی ترافیک نیمه‌سنگینی به راه افتاده و تماشاگران در حال ورود به استادیوم هستند. هواداران تیم فوتبال استقلال با تشویق ایسلندی فضای خاصی را در استادیوم آزادی ایجاد کردند.

 اتوبوس تیم استقلال ساعت ١٧ وارد ورزشگاه شد و هواداران استقلال به شدت بازیکنان را تشویق کردند.

*اعضای تیم السد قطر وقتی وارد زمین شدند طرفداران استقلال اقدام به سوت زدن کرده و جالب اینجا بود که از تماشاگران فیلمبرداری کردند.

*ژاوی هرناندز که به زمین آمد طرفداران استقلال یکصدا او را تشویق کردند که این بازیکن برایشان دست تکان داد.جالب اینجا بود که استقلالی ها در این دقایق علیه پرسپولیس شعار می دادند.

*هواداران حاضر در ورزشگاه وقتی بازیکنان السد قصد بازگشت به رختکن را داشتند یکصدا نام ایران را فریاد زدند.

*پرچم عظیم و ٥٠ متری طرفداران استقلال باز شد تا ورزشگاه به به وجد بیایند.

*ناظر AFC  به شدت افراد کنار زمین را کنترل کرده و تنها اجازه تردد به نمایندگان رسانه ها را در پشت دروازه ها می دهد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار