خسرو حیدری

مدافع هافبک استقلال گفت: یکی از آرزوهای من کسب ستاره سوم با تیم محبوبم استقلال است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا به این مهم دست پیدا کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، خسرو حیدری پس از پیروزی استقلال مقابل السد اظهار داشت: فکر می کنم بعد از مدت ها ورزشگاه پر شد و یک صندلی خالی هم نمانده بود دست همه که آمده بودند درد نکند. فکر کنم غیر از پرسپولیسی ها تراکتوری ها هم آمده بودند.

وی افزود: جای استقلال دوسه سال بود در آسیا خالی بود.جوان های خوبی داریم. نورافکن یکی از پدیده هاست. انشاالله بتوانیم به مراحل بعدی راه پیدا کنیم و ستاره سوم را همانطور که مهدی رحمتی گفت بگیریم و من هم این ستاره را با پیراهن استقلال کسب کنم.

هافبک استقلال درباره موقعیت های زیادی که این تیم از دست داد بیان داشت: استفاده از جوان ها تبعات دارد. در وقت های اضافه اول و دوم می توانستیم ببریم. ولی  خوشحالم که در نهایت هواداران خوشحال به خانه رفتند.

وی درباره دیدار دربی گفت: کار ما سخت تر خواهد شد.ای کاش در 90 دقیقه کار را تمام می کردیم ولی حالا که بازی را بردیم همه خستگی ها از تن مان در رفت.

حیدری درباره مصدومیت غفوری خاطرنشان کرد: ناراحت شدم که وریا اینطوری شد. امیدوارم که او بتواند به دربی برسد. او بازیکن بسیار خوبی است. 

وی درباره رویارویی با ژاوی اذعان داشت: فکر می کنم ژاوی همه کاره السد بود همه پاس ها به او  ختم می شد. در بخشی از بازی او را کنترل کردیم برای همه بازیکن ها افتخار بود که جلوی او بازی کردند. عده ای از ما در  جام  جهانی جلوی بازیکنان بزرگ بازی کرده بودیم اما بازیکنی چون نورافکن اینطور نبود.

حیدر ی درپایان درباره پنالتی آخری که به گل تبدیل کرد گفت: قبل از بازی به مهرشاد رهبر  گفته بودم که دوست دارم با گل من بازی را ببریم. خیلی سخت بود که پنالتی آخر را زدم. خداراشکر پنالتی آخر به من رسید و گل شد و شرمنده هواداران نشدیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار