جسن زمانی

عضو هیات مدیره استقلال گفت: با نتایجی که استقلال کسب میکند ورزش خون ما بالا رفته!

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی در گفت و گو با کاپ در رابطه با برد روز گذشته استقلال مقابل السد قطر اظهار داشت: این روزها با نتایجی که استقلال می گیرد، همه چیز شیرین است و ورزش خونمان بالا رفته است. واقعا شرمنده این هواداران شدیم. من قبل از ساعت 19 به ورزشگاه رسیدم و جمعیتی را که دیدم، افتخار کردم. همه چیز عالی بود و بازی خوبی را هم از تیم شاهد بودیم. یک گل سالم استقلال هم گرفته نشد و یک پنالتی هم داور می توانست به نفع ما بگیرد. اصل برد و صعود بود که خدا را شکر به دست آمد.

وی افزود: من جا دارد از تمام پیشکسوتان پرسپولیس و کادرفنی، مدیران و بازیکنان این تیم و همه کسانی که در این مقطع به یاری استقلال آمدند، تشکر کنم.

عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: به نظرم محرومیت استقلال توفیق اجباری بود و باید این موضوع را به فال نیک بگیریم. به نظرم این محرومیت باید پیش می آمد تا ما قدر گنج های پنهان خود را بدانیم.

زمانی درباره دربی گفت: این بازیکنان کوه انگیزه هستند و بازی خیلی خوبی شاهد خواهیم بود. به نظرم پرسپولیس و استقلال سرمایه های فوتبال کشور هستند و می توانند بازی تماشاگرپسندی را ارائه دهند. می توانیم برنده دربی هم باشیم. 

وی درباره جلسه هیات مدیره و تصمیم گیری درباره افتخاری افزود: این جلسه به دلیل شرایط حساس تیم و جلوگیری از حاشیه ها به بعد از دربی موکول شد.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان درباره شعار هواداران علیه افتخاری گفت: نباید این مسائل پیش بیاید. به هر حال باشگاه و وزارت ورزش همه چیز را تحت کنترل دارند.

دیدگاه‌ها  
shayan
0 #1 shayan 1395-11-20 14:06
عوض معذرت خواهی خداروشکر میکنه، چقدر مصاحبه هاش رو مخه،از لنگیا هم تشکر کرده
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار