بهنام برزای

مهاجم استقلال گفت: برای من گل زدن در دربی بسیار جذاب خواهد بود اما مهمتر از گلزنی من موفقیت استقلال است.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهنام برزای در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با برتری استقلال مقابل السد قطر اظهار داشت: از مدتها قبل تمرکزمان روی این بازی بود. خدا را شکر توانستیم نتیجه بگیریم و دل هواداران  را شاد کنیم. واقعا بازی سخت و سنگینی بود و ما هم از تمام توانمان در زمین مایه گذاشتیم.

وی افزود: حالا ما یک بازی حساس و سرنوشت ساز دیگر در پیش داریم. قبل از دربی همیشه بین هواداران کری وجود داشته و الان هم 2 تیم در بهترین شرایط خودشان هستند. امیدوارم در درجه اول بازی زیبایی باشد و بعد از آن هم ما بتوانیم برنده باشیم.

هافبک استقلال درباره احتمال گلزنی اش در این بازی تصریح کرد: اول از همه با امیدوارم بتوانم در ترکیب اصلی باشم. اگر منصوریان صلاح دید و من به میدان رفتم، قطعا دوست دارم گلزنی کنم. با این حال موفقیت تیم از همه چیز مهمتر است.

برزای در پایان گفت: در بازی با السد هم چند موقعیت خوب داشتم که می توانستم اولین گل آسیایی ام را بزنم اما قسمت نشد. شاید قسمت است که در یک بازی دیگر لیگ قهرمانان آسیا گل بزنم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار