امید ابراهیمی

هافبک تیم استقلال گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که بتوانیم پس از بازی 120 دقیقه ای مقابل السد با ریکاوری خوب به دربی برسیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، امید ابراهیمی در گفت و گو با کاپ درباره دربی 84 استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: دربی همیشه حس و حال خود را دارد. بازی سختی است و حساسیت بین هواداران وجود دارد. شاید الان متوجه این حساسیت نشویم اما این مساله همیشه وجود دارد. من هم تلاش می کنم که مثمر ثمر باشم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیرم.
هافبک استقلال درباره پیش بینی خود از دربی بیان داشت: نمی توان درباره نتیجه و برنده دربی پیش بینی کرد. هم پرسپولیس شرایط خوبی دارد و هم استقلال و تیمی که روز بازی شرایطش بهتر باشد می تواند برنده شود.
وی درباره پنالتی خود در بازی با السد و برد استقلال و احساس خود پس از خراب شدن آن گفت: من پنالتی ام را خیلی آرام زدم. مگر می شود پنالتی خراب کرد و ناراحت نبود. صدهزارتماشاگر و میلیونها بیننده از انسان انتظار داشتند که توپ را گل کند و من هم ناراحت بودم. ولی خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. بازیکنان بزرگ هم پنالتی از دست می دهند. مهم این است که ما بردیم.
وی درباره جوان بودن تیم استقلال و تاثیرات آن در روند نتیجه گیری به کاپ گفت: الان شرایط تیم خیلی خوب شده و اعتماد به نفسی را که باید به دست می آوردیم به دست آوردیم. امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشیم
هافبک استقلال درباره خستگی ناشی از بازی السد و تاثیر آن در دربی 84 اذعان داشت: مطمئنا خستگی بازی با السد تاثیر دارد. بازی نباید به 120 دقیقه می کشید و همین مساله مرا ناراحت کرده بود اما امیدوارم با ریکاوری مناسب برای بازی آماده باشیم.
وی درباره شرایط رو به رشد استقلال و نقشی که کارشناسان برایش در این باره قائلند بیان داشت: همیشه تلاشم را برای موفقیت کرده ام. من کار خاصی نکرده ام و تیم عملکرد خوبی داشته است. در حال حاضرهماهنگی ما خیلی بیشتر شده است. به جز من و مهدی و خسرو تمام بازیکنان اصلی تغییر کردند و همین مساله موجب شد تا نیازمند زمان باشیم. اما حالا به مرور زمان به هماهنگی دست یافته ایم.
ابراهیمی درباره صحبت های منصوریان درباره شانس قهرمانی استقلال در صورت برد در دربی گفت: مطمئنا ما تلاش مان را می کنیم. انشاالله هر چه صلاح باشد پیش می آید.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار