افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تمام تلاش ما در این فصل این است که بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری درباره شرایط استقلال اظهار داشت: با بردی که استقلال در بازی با السد به دست آورد، شرایطش روز به روز بهتر می شود. استقلال الان تیمی است که روی جوانان خود سرمایه گذاری کرده و نتیجه هم گرفته است. خوشبختانه در 4، 5 هفته اخیر تیم نتایج خوبی گرفته است.

وی افزود: تیم السد قطر را با تمام ستاره هایش شکست دادیم. این کار بزرگی بود که بازیکنان استقلال انجام دادند و باعث شدند دل مردم ایران شاد شود و یک خاطره خوبی را باشگاه استقلال از خودش به جای بگذارد.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: امیدوارم این پیروزی ها با حمایت هواداران ادامه داشته باشد و در مراحل بعدی بتوانیم در برابر تیم های خارجی نتایج خوبی کسب کنیم.

افتخاری در ادامه بیان داشت: الان وقتش است که همه از استقلال حمایت کنند و ما هم هر کاری از دستمان بربیاید، برای سربلندی تیم انجام می دهیم. امیدوارم در لیگ برتر نیز بتوانیم سهمیه را با قدرت کسب کنیم. شرایطی داریم که من فکر می کنم تیممان بتواند در بین 3 تیم اول جدول قرار بگیرد.

وی در پایان درباره پاداش بازیکنان در صورت برد دربی گفت: طبیعی است که به بازیکنان پاداش بدهیم. پاداش بازی با السد  قطر را به بازیکنان پرداخت کردیم. همچنین پاداش بازیهای قبلی را دادیم. دربی شرایطش با بازی با السد متفاوت است اما مثل سایر بازیهای لیگ می ماند. به نظرم نباید بیش از حد دربی را حساس کنیم و امیدوارم هر 2 تیم یک بازی خوب را به نمایش بگذارند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار