نصرالله عبداللهی

سرپرست استقلال گفت: مربی تیم حریف اطلاعاتی از کری های هواداری ندارد معلوم نیست این صفحه مجازی زیر نظر خودش باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی در گفت وگوبا کاپ، درباره دربی پرهیجان امروز اظهار داشت: خیلی خوشحالم هم برای هواداران و هم برای علیرضا منصوریان که واقعا مزد تلاش خود و همکارانش را گرفت. آنها خیلی وقت گذاشته بودند و من از نزدیک می دیدم با جان ودل برای این بازی برنامه ریزی کرده بودند. باید از هواداران مان تشکر  کنم که امروز با آنکه می دانستند امتیازات زیادی را از پرسپولیس عقب هستیم برای حمایت مان به ورزشگاه آمدند و در کنار آنها جشن بزرگی را گرفتیم.

وی درباره این موضوع که استقلال بیش از  حد دفاعی بازی کرد بیان داشت: این تاکتیک ما بود وقتی سه گل جلو هستیم آن هم در دربی باید حمله کنیم؟ همه کارها براساس منطق بود و مربیان می دانستند پرسپولیس چگونه بازی خواهد کرد و چگونه باید برابر آن ایستاد. 

عبداللهی درباره داوری مسابقه خاطرنشان کرد: جو ورزشگاه و دربی و اتفاقات عجیب و غریب روی همه تاثیر گذاشته بود. وقتی یک تیم در ابتدای بازی یک گل می زند و بلافاصله سه گل می خورد این اتفاقات روی همه تاثیر می گذارد. فکر می کنم در صحنه گل دوم پرسپولیس سیدجلال حسینی با دو دست خود پادووانی را هل داد.

سرپرست آبی پوشان درباره دعوای سیدجلال حسینی و مهدی رحمتی گفت: آن اتفاقات خوب نبود. آنها در تیم ملی رفیق هم بودند. روی هر دو نفرشان فشار زیادی بود. البته به نظر من مهدی رحمتی کار عجیبی نکرد با این حال شک نکنید که هردوشان الان پشیمان هستند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر بازی چند دقیقه دیگر ادامه داشت استقلال گل می خورد تصریح کرد: شک نکنید گل نمی خوردیم آن گل دوم هم به نظر من خطای صددرصد بود.

عبداللهی درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: کارمان سخت است. امتیازاتی را عقب افتاده ایم اما تلاش می کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. باقی اش دست خداست. ما در اصفهان برابر ذوب آهن کار سختی داریم زیرا چند مهره خود را در اختیار نداریم. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از گل زودهنگام پرسپولیس فکر می کرد تیمش سه گل بزند اذعان داشت: شما از آقای منصوریان بپرسید که من بعد از گل پرسپولیس به او چه گفتم. او اگر لازم باشد به شما خواهد گفت.

عبداللهی در پایان درباره پست اینستاگرامی چوک مربی پرسپولیس که با استفاده از واژه کیسه به هواداران استقلال به خاطر ضربه زدن به انصاری انتقاد کرده است گفت: چون در اینستاگرام این موضوع را مطرح کرده بهتر است ما پاسخی ندهیم. اگر در جمع خبرنگاران صحبت کرده بود آن وقت ما هم صحبت هایی داشتیم. به نظرم این متنی که شما می گویید کار خودش نیست. مربی خارجی چه  می داند کیسه چیست. عده ای شیطنت کرده اند.

دیدگاه‌ها  
Docii joon
0 #1 Docii joon 1395-11-24 22:47
عمو نصی دمت گرم
واقعن جواب ابلهان خاموشی ست
نقل قول کردن
Hamid
0 #2 Hamid 1395-11-25 07:29
هر کس میتد تو محیط لنگ قطعا دچار بی فرهنگی مزمن میشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار