امید نور افکن

بازیکن جوان استقلال گفت: از اینکه برنده دربی ما بودیم بسیار خوشحالم چون در طول هفته بارها برای این بازی جلسه آنالیز داشتیم.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، امید نور افکن در گفت و گو با کاپ در رابطه با برتری استقلال در دربی و مسائل حاشیه ای صحبت هایی را به زبان آورد.

برای دربی برنامه داشتیم

ما از زمانی که بازی با السد تمام شد، تمرکزمان را روی دربی گذاشتیم و برای این بازی برنامه داشتیم. قرار بود که ما از ضعف پرسپولیس روی ضدحملات استفاده کنیم که همین اتفاق هم افتاد  و با نمایش خوب بازیکنان و فرصت طلبی مهاجمان توانستیم در یک نیمه 3 گل بزنیم. خدا را شکر می کنم که دل هواداران شاد شد و توانستیم به روند پیروزی های خود ادامه دهیم.

پرسپولیس ما را دست کم گرفت

بعد از گل زودهنگام سروش رفیعی شاید خیلی از پرسپولیسی ها تصور می کردند که بتوانند ما را با برد پرگل شکست دهند اما ما تمرکز خودمان را حفظ کردیم و توانستیم خیلی زود جبران کنیم. آنها ما را دست کم گرفته بودند و به خاطر همین توانستیم خیلی سریع و با فاصله کم 2 گل بزنیم که همین موضوع پیروزی ما را رقم زد. استقلال تیم جوانی است و می تواند هر کاری انجام دهد. البته پرسپولیس هم خیلی خوب بازی کرد و به خاطر این بازی به برانکو تبریک می گویم.

پرسپولیس فقط رفیعی نیست

ما برای نفر خاصی برنامه نداشتیم و به نظر دیروز هم کل پرسپولیس را مهار کردیم. شاید خیلی ها می گفتند که استقلال باید سروش رفیعی را مهار کند اما ما کاری به نام بازیکنان حریف در زمین نداشتیم. هر بازیکنی وظیفه خودش را در زمین پیاده می کرد. در چند روز اخیر توانسته بودیم خیلی از بازیهای پرسپولیس را به دقت ببینیم و آنها را آنالیز کنیم.

مسلمان و طارمی را کنترل کردیم

ما قصد داشتیم ارتباط بین مسلمان و طارمی را قطع کنیم. فکر می کنم دراین کار موفق بودیم و اجازه ندادیم که آنها پاس های زیادی به هم بدهند. همین موضوع باعث شد تا پرسپولیس برخلاف بازیهای قبلی خود موقعیت چندانی نداشته باشد.

نمی دانم چرا هواداران کم بودند

نمی دانم چرا هواداران استقلال در استادیوم کمتر بودند، در شرایطی که گفته شده بود که بلیت ها از یک روز قبل تمام شده است. به هر حال همین هوادارانی هم که به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند، قابل تقدیر هستند. بردن در دربی حس خیلی خوبی است که من هم اولین بار آن را تجربه کردم. این حس را به هواداران تقدیم می کنیم.

خوشحالم کاوه قدر پاسم را دانست

من روی گل سوم، بعد از اینکه توپ را گرفتم، بلافاصله جلو را نگاه کردم و کاوه را دیدم. سعی کردم پاس دقیقی به او بدهم چون کاوه در فضای خیلی خوبی قرار داشت. خوشحالم که او قدر این پاس و موقعیت را دانست و توانست با یک حرکت زیبا توپ را تبدیل به گل کند. گل سوم باعث شد تا خیال هواداران و بازیکنان تا حدودی راحت شود.

اتفاقات آخر بازی نباید بزرگ شود

اتفاقات آخر بازی به خاطر استرس و هیجان میان بازیکنان 2 تیم بود. تمام بازیکنان بیرون زمین با هم دوست و رفیق هستند. اتفاق خاصی در زمین رخ نداد و به نظرم نباید بزرگنمایی شود. به هر حال این اتفاقات در دربی رخ می دهد و نباید بیشتر از این به آن بپردازیم.

دیدگاه‌ها  
saha
0 #1 saha 1395-11-25 17:11
عالی بودی.
انشالله بزودی لباس تیم ملی رو هم میپوشی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار