فرشید اسماعیلی

کارلوس کیروش که نشان داده در بازی دادن به جوانها علاقه زیادی دارد این بار دست بر روی سه ستاره استقلال گذاشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم استقلال در نیم فصل دوم با حضور و درخشش بازیکنان جوانش متحول شد. جوانانی که چشم‌ها را به خود خیره کردند از پس کارهای بزرگ بر آمدند. اتفاقاتی که ستاره‌های میلیاردی این تیم در نیم فصل اول از انجام آن عاجز بودند.

از جمله بازیکنان جوان این تیم که هفته‌هاست خوش می‌درخشند و در ثبت نتایج درخشان برای شاگردان منصوریان نقش کلیدی دارند، فرشید اسماعیلی، میلاد زکی پور و امید نور افکن هستند. سه بازیکن ۱۹، ۲۰ و ۲۱ ساله ای که در حد ستاره‌های گران قیمت لیگ برتر خود را مطرح کرده‌اند.

با توجه به درگیری‌های دنباله داری که بین کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس پیش آمده و به نظر می‌رسد کی روش نیز پای تهدید خود بایستد و از همه و یا حداقل تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی  عبور کند. در این صورت، احتمال دعوت از این سه بازیکن استقلال در اردوهای بعدی تیم ملی زیاد است.

ناگفته نماند که فرشید اسماعیلی سابقه حضور در تیم امید ایران را دارد و امید نورافکن نیز از اعضای تیم ملی جوانان کشورمان است که حتی سابقه بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را هم دارد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار