بازیکن الاهلی امارات

تعدادی از بازیکنان الاهلی امارات حریف آسیایی استقلال قبل از شروع این مسابقه دست به کری خوانی زدند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران در اولین گام خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا(دوشنبه) در ورزشگاه راشد دبی به مصاف تیم الاهلی امارات می رود.

در این راستا احمد خلیل، ستاره الاهلی که در سال 2015 به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شد پیش از دیدار با استقلال عنوان کرد: با توجه به اینکه در گذشته در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی را گرفتیم اکنون این بار سنگین مسئولیت را به خوبی احساس می کنیم.

وی درباره بازی مقابل استقلال گفت: ما خود را برای اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال خیلی خوب آماده کردیم. همه ما عزم و اراده داریم تا مقابل استقلال ببریم.

ستاره الاهلی در پایان گفت: با توجه به امکانات خود، اعتماد به نفس  و تجاربی که از دوره های گذشته به بازیکنان تزریق شده است توانایی پیروزی ما را مقابل استقلال بالا می برد. امیدواریم با اجرای تاکتیک های مربی پیروز میدان خواهیم شد.

* * * *

ماجد حسن هافبک تیم الاهلی درباره دیدار با استقلال اظهار داشت: ما به حمایت هواداران در این مسابقه احتیاج داریم. بازی دشواری داریم و در این مسابقه یار دوازدهم می تواند کمک حال ما باشد.

وی در ادامه فزود: حمایت هواداران به ما قدرت می دهد تا در برابر استقلال بهترین بازی خود را انجام دهیم و به برتری برسیم. نیازی هم نیست که به آنها بگوییم به ورزشگاه بییند چرا که خودشان اهخمیت این مسابقه را میدانند و حامی ما خواهند بود.

 * * * *

اورتون ریبیرو ستاره تیم الهلی درباره دیدار با استقلال اظهار داشت: مطمئنا بازی با استقلال بسیار برای ما مهم است. برنامه های زیادی برای رویارویی با این تیم داریم.

وی در ادامه افزود: الاهلی زیاد در اینم شرایط و در این رقابت ها قرار گرفته و ما به خودمان ایمان داریم.مردم و هوادارانمان نقش تعیین کننده و غیر قابل انکاری در این مسابقه ایفا می کنند. 

ریبیرو در پایان گفت: ماموریت ما پیروزی مقابل استقلال است و اینکه بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار