بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ما به خوبی الاهلی را آنالیز کرده ایم و می دانیم که این تیم دو مهاجم خطرناک دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا در گفت‌وگو با تسنیم در مورد شرایط فعلی استقلال گفت: خوشبختانه بازیکنان از لحاظ روحی وضعیت خوبی دارند و تیم از لحاظ تاکتیکی هم به شرایطی مناسب رسیده است. ما در آخرین بازی ذوب‌آهن را با انجام یک بازی حساب‌شده شکست دادیم و این درحالی است که بردن این تیم در اصفهان کار بسیار سختی بود.

وی در ادامه در خصوص تقابل با الاهلی امارات خاطرنشان کرد: تیم‌های اماراتی و قطری از لحاظ امکانات و جذب بازیکن قابل قیاس با تیم‌های ایرانی نیستند. ما فیلم بازی‌های الاهلی را در تهران دیدیم و با نقاط ضعف و قوت آنها تا حدود زیادی آشنا هستیم. در امارات هم فیلم بازی‌های الاهلی برای بازیکنان پخش خواهد شد تا شناخت بیشتری از این تیم پیدا کنند. الاهلی دو مهاجم خطرناک دارد و در مجموع تیم بسیار پرقدرتی است. کار ما مقابل آنها فوق‌العاده سخت خواهد بود.

 

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در پایان تصریح کرد: البته استقلال هم در آسیا تیم شناخته‌شده‌ای است و ما در این بازی برای امتیاز گرفتن به میدان خواهیم رفت. اعتقاد دارم که جوان‌های تیم می‌توانند در آسیا هم بدرخشند و خودشان را نشان دهند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار