محمد خرمگاه

مربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی با لاهلی گفت: ما به خوبی از الاهلی شناخت داریم و نقاط قوت و ضعف این تیم را آگاه هستیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل الاهلی امارات در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: شناخت کاملی از حریف داریم و می‌دانیم چه چیزی می‌خواهیم. تمام تلاش‌مان این است که فردا پیروز از میدان خارج شویم.

وی افزود: سال گذشته همراه با تیم نفت‌تهران رفت و برگشت مقابل الاهلی بازی و متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. به همین خاطر، می‌دانیم شاکله آنها همان تیم گذشته است و شناخت کافی از این تیم داریم. نوع حملات‌شان را می‌شناسیم و استقلال هم متفاوت از تیم نفت تهران است. امیدوارم خدا کمک کند تا با امتیاز به ایران برگردیم.

خرمگاه در خصوص پیروزی‌های اخیر استقلال در لیگ برتر ایران گفت: در دیدارهای اخیر نسبت به ابتدای فصل به وحدت تاکتیکی خوبی رسیدیم. شرایط بدنی و روحی ما خیلی خوب است و امیدوارم روند 6 بازی گذشته‌مان را در بازی فردا هم ادامه دهیم.

علیرضا منصوریان روز گذشته به دلیل مشکل مالیاتی نتوانست همراه استقلال به امارات برود و به همین دلیل در نشست خبری غایب بود. قرار است او امروز به دبی برود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار