نصرالله عبدالهی

سرپرست تیم استقلال گفت: در بازی با الاهلی تیم حریف با حرکتی ناجوانمردانه تمرکز تیم ما را بهم زدند.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی در گفت و گو با کاپ در رابطه با شکست استقلال مقابل الاهلی امارات اظهار داشت: شکست بدی را تجربه کردیم. ما مستحق شکست در این بازی نبودیم. متاسفانه در بدترین دقایق ممکن گل دریافت کردیم چون امکان جبران آن وجود نداشت.

وی افزود: جوان های استقلال در این بازی خوب ظاهر شدند و با توجه به اینکه اولین بازی آسیایی بود، عملکرد بدی نداشتند. البته نتیجه خوبی به دست نیامد و باید در بازی های بعدی جبران کنیم. 

سرپرست تیم استقلال درباره میزبانی الاهلی امارات تصریح کرد: امکانات آنها خیلی خوب بود و در مجموع از میزبانی انها راضی بودیم. این باشگاه تمام امکانات را در اختیار ما قرار داد. ما فقط در استادیوم و روز بازی اذیت شدیم که به خاطر سروصدای زیاد بلندگوها بود که تمرکز بازیکنان را از روی سکوها به هم می زد. این کار حرفه ای نیست و باید جلوی ان گرفته شود.

عبداللهی درباره دیدار با التعاون عربستان گفت: قطعا ان هم بازی سختی است. ما میزبان این بازی هستیم اما نتوانستیم از این فرصت در تهران استفاده کنیم. روز گذشته بازی این تیم را مقابل لوکوموتیو دیدیم و کادرفنی آنها را آنالیز کرد. فکر می کنم با درایت کادرفنی و به دور از بدشانسی می توانیم این بازی را ببریم. 

وی در ادامه درباره نتیجه بازی دیگر این گروه به سود التعاون عربستان خاطرنشان کرد: فکر می کنم اگر ما بتوانیم در بازی با التعاون به پیروزی برسیم، وضعیتمان در جدول خیلی بهتر می شود و می توانیم در ادامه اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. شک نکنید که استقلال یکی از مدعیان صعود از این گروه محسوب می شود.

دیدگاه‌ها  
Docii joon
0 #1 Docii joon 1395-12-05 02:48
عمو نصی شکایت کن جریمه شن ال ها :lol: :lol: ;-)
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار