بهتاش فریبا

مدیرفنی تیم استقلال گفت: ما از بازی اول و شکست مقابل الاهلی درس گرفته ایم و مطمئنا در بازی با التعاون بهترین بازی را انجام خواهیم داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا در گفت و گو با کاپ در رابطه با شکست استقلال مقابل الاهلی امارات اظهار داشت: به نظر من استقلال بازی بدی را به نمایش نگذاشت و می توانست با امتیاز از زمین بیرون بیاید. به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم و تمرکزمان را از دست دادیم. به هر حال هر نتیجه ای که به دست آمد، بازهم از شایستگی بازیکنان ما کم نمی کند.

وی درباره الاهلی امارات عنوان کرد: الاهلی یک تیم کاملا حرفه ای است و واقعا از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. ما اگر کمی تمرکزمان را در بازی روز دوشنبه حفظ می کردیم، می توانستیم این تیم را در خانه خودش شکست دهیم. بعد از گل اولی که به آنها زدیم، می توانستیم روی چند موقعیت گل دوم را نیز به ثمر برسانیم.

مدیرفنی استقلال تهران درباره میزبانی الاهلی تصریح کرد: آنها میزبانی خوبی از ما داشتند. فقط همین صدای بلندگوها بود که ما را اذیت می کرد. البته این جزو حربه های تیم های عربی است. حتی یادم می آید زمانی که ما هم بازی می کردیم، چنین کارهایی را انجام می دادند. آن روز هم صداهای زیادی از روی سکوها به گوشمان می رسید اما بازیکنان ما باید آنقدر حرفه ای باشند که چنین مسائلی هم روی آنها تاثیر نگذارد.

فریبا در ادامه در خصوص رویارویی با التعاون گفت: فیلم 2 بازی آخر آنها را دیده ایم و به نظرم تیم بسیار خوبی است. با این حال بازیکنان ما از شکست در بازی اول درس گرفتند و در این بازی با آمادگی بیشتری به میدان می رویم. مطمئنم که اگر این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شد، ما التعاون را با اختلاف چند گل شکست می دادیم. به هر حال ما فقط روی کاغذ میزبان هستیم و باید برای جبران شکست روز نخست حداکثر امتیازات را بگیریم. 

مدیرفنی استقلال همچنین با اعلام برنامه این تیم افزود: ما تصمیم گرفتیم به خاطر امکانات خوب امارات در دوبی بمانیم و تا فردا اینجا تمرین می کنیم. فردا راهی عمان می شویم و امیدوارم آنجا هم امکانات کافی در اختیارمان باشد.

وی در پایان افزود: استقلال با یک باخت بحران نمی رود و ما سعی کردیم در این چند روز ریکاوری خوبی داشته باشیم. امیدوارم با یک برد شیرین مقابل نماینده عربستان همه این اتفاقات را فراموش کنیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار