مگویان

هرایر مگویان گفت: اینکه می گویند من قهر کردم دروغ است من یک بازیکن حرفه ای هستم.

 

به گزارش استقلال نیوز، هرایر مگویان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت مصدومیت خود اظهار داشت: مراحل آخر درمان مصدومیتم را می‌گذرانم و پس از بازگشت استقلال از عمان در تمرینات شرکت خواهم کرد. در این مدت مشغول فیزیوتراپی بوده‌ام.

وی در مورد اینکه چرا مصدومیتش طولانی مدت شده است، گفت: من از ناحیه حساس پشت پا مصدوم شده بودم و اگر زودتر به میادین برمی‌گشتم، شاید مصدومیت بدتری سراغم می‌آمد، مشابه اتفاقی که برای وریا غفوری افتاد و در بازی با السد قطر مجبور شد از بازی خارج شود. دکتر نوروزی تشخیص داده تا بهبودی کامل مصدومیتم در تمرینات شرکت نکنم.

مدافع تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اگر بازی‌های لیگ هر هفته برگزار می‌شد، شاید سه چهار بازی استقلال را از دست می‌دادم، اما تیم در 20 روز پنج بازی انجام داد و دوری من طولانی مدت شد. امیدوارم زودتر بازگردم و در خدمت استقلال باشم.

مگویان در واکنش به این موضوع که شایعه شده به دلیل عدم دریافت مطالباتش تمرین را به بهانه مصدومیت تحریم کرده است، گفت: خنده‌دار است که این حرف‌ها را می‌زنند. قهر کدام است؟ من بازیکن حرفه‌ای هستم و هر کسی که فکر می‌کند تمرینات را تحریم کرده‌ یا قهر کرده‌ام، به کلینیک دکتر نوروزی مراجعه کند. من از ساعت 9 صبح تا پنج عصر در کلینیک مشغول فیزیوتراپی هستم. در یک ماه گذشته بازیکنانی چون جابر انصاری و خسرو حیدری هم کلینیک بودند و می‌توانید از آنها بپرسید که آیا در کلینیک بوده‌ام یا خیر.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار