سهراب بختیاری زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم استقلال به دلیل جوانی که دارد حتی در صورت صعود نکردن بازهم بازی اصلی را نباخته است.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، سهراب بختیاری‌زاده درخصوص اینکه نماینده‌های ایران چقدر برای صعود از مرحله گروهی شانس دارند، به تسنیم گفت: در این زمینه چیزی قطعی نیست، چون فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. البته ظاهر بازی‌ها و شرایط فنی تیم‌ها نشان می‌دهد که نمایندگان ایران نسبت به تیم‌های عربی و شرق آسیا مشکلات زیادی دارند. ممکن است فوتبال ایران در آسیا به قهرمانی هم برسد، ولی شاید این یک لذت زودگذر باشد. ما باید تمامی شاخصه‌های قهرمانی را برای باشگاه‌های ایرانی فراهم کنیم.

او ادامه داد: اکثر باشگاه‌های بزرگ ما با مشکلات مدیریتی مواجه هستند و مدیران نمی‌توانند یک برنامه پنج‌ساله را تنظیم کنند. این یک ضعف مدیریتی است که مدت زمان مدیریت در باشگاه‌های بزرگ شاید به یک‌سال هم نرسد. برای موفقیت در آسیا باید برنامه‌ریزی کرد و تیم‌های ایرانی نباید دنبال شانس باشند.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: برای نماینده‌های ایران آرزوی موفقیت دارم، خصوصا استقلال که همیشه از فوتبال ایران در آسیا دفاع کرده است. بازی اول برای جوان‌های استقلال سنگین بود، ولی آنها می‌توانند در ادامه آن باخت را جبران کنند. اگر استقلال صعود هم نکند بازی اصلی را نباخته است، ‌چون این تیم جوان‌هایی دارد که می‌توانند آینده استقلال را بسازند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار