عبدالهی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: تیم های نظامی بهتر است سراغ بازیکنان جوان ما نیاییند زیرا این جوان ها همگی دانشجو هستند و تا سالها می توانند در خدمت استقلال باشند.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی در مصاحبه با  تسنیم گفت: به هیچ عنوان اعتصابی در کار نبود و بازیکنان به‌خاطر مشکلات مالی درددل کردند. آنها دنبال حق و حقوقشان هستند و خواسته بازیکنان غیرمنطقی نیست. در چند هفته گذشته هم باشگاه استقلال مجبور بود طلب بازیکنان خارجی را بدهد و همین موضوع باعث شد برای پرداخت حق و حقوق بازیکنان دچار مشکل شویم. امیدوار هستیم که این مشکلات به‌زودی برطرف شود.

وی در خصوص وضعیت استقلال در لیگ برتر تأکید کرد: باید واقع‌بینانه صحبت کنیم و قهرمان شدن استقلال در لیگ سخت است. البته اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ما سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم. در لیگ قهرمانان آسیا هم وضعیت خوبی داریم و قطعا از گروهمان صعود خواهیم کرد.

عبداللهی در مورد اینکه قرارداد شمار زیادی از بازیکنان استقلال در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید، گفت: استقلال تیم خوبی دارد و طبیعتا مهره‌هایی که مدنظر منصوریان هستند باید حفظ شوند. از طرفی کادر فنی طبیعتا برای تقویت تیم روی بازیکنان جدید هم نظر دارند و امیدوارم استقلال در فصل آینده تیم خوبی داشته باشد.

سرپرست تیم استقلال درباره صحبت‌های ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی که منصوریان را به عوام‌فریبی متهم کرده بود، خاطرنشان کرد: منصوریان حرف بدی نزد و نظرش را گفت. این را هم باید بگویم که بازیکنان سرباز استقلال در حال حاضر دانشجو هستند و تا چند سال دیگر هیچ تیمی نمی‌تواند به آنها نزدیک شود و اقدام به جذب این بازیکنان کند. ما مشکل خاصی با تراکتورسازی نداریم و اگر حرفی هم زده شده است منصوریان می‌تواند جواب دهد.

عبداللهی با اشاره به محرومیت سیدمهدی رحمتی اظهار داشت: دوستان بعد از دربی بلافاصله رأی دادند. مشابه همین اتفاقات در بازی سایپا و تراکتورسازی رخ داد که دروازه‌بان سایپا با چند بازیکن تراکتور درگیر شد، اما چرا حکمی صادر نکردند و رأی ندادند؟

دیدگاه‌ها  
Hamid
0 #1 Hamid 1395-12-16 21:31
خدا کنه مثل شریفات 10،12 سالی درس بخونن :D
نقل قول کردن
Docii joon
0 #2 Docii joon 1395-12-17 00:50
به نقل از Hamid:
خدا کنه مثل شریفات 10،12 سالی درس بخونن :D


:D :D :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار