علی منصوریان

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سایپا گفت: بازیکنان من بدون برگزاری تمرین در بازی فردا شرکت خواهند کرد و این اصلا جالب نیست.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپای تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فردا میزبان سایپاست و خواستند بازی در آزادی باشد. قطعاً برگزاری بازی در آزادی روی کیفیت هر دو تیم تأثیر می‌گذارد.

وی در ادامه افزود: مسلماً بازی در ورزشگاه آزادی از لحاظ کیفی تأثیر مستقیم روی عملکرد هر دو تیم دارد، چرا که در هر شرایط آب و هوایی به زمین این ورزشگاه رسیدگی می‌شود. من دو سال مربی نفت بودم و بازی‌های تیمم در ورزشگاه تختی برگزار می‌شد. امیدوارم روزی شرایطی پیش بیاید که به این ورزشگاه هم به اندازه زمین آزادی رسیدگی شود تا تهران دو زمین باکیفیت داشته باشد.

بازی فردای ما مقابل سایپا بسیار مشکل و حساس است
سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: بازی با تیم‌هایی که در خطر سقوط هستند و یا برای کسب سهمیه می‌جنگند در هفته‌های پایانی بسیار سخت است، از این رو بازی فردای ما مقابل سایپا بسیار مشکل و حساس به حساب می‌آید. این تیم از کادرفنی قابل احترامی برخوردار است و همین مسئله بر کیفیت بازی می‌افزاید. تیم ما در روزهای اخیر با چالش‌هایی مواجه بوده که در ادامه به آن اشاره خواهم کرد، اما در مجموع می‌خواهم بگویم از سایپی‌ها تشکر می‌کنم که اجازه دادند بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود. امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

هر اتفاقی که برای استقلال و پرسپولیس می‌افتد برای آنها تبعاتی دارد
منصوریان درباره اعتصاب بازیکنان تیمش در روزهای اخیر و شرایط بحرانی که برای آبی‌پوشان به وجود آمده است، عنوان کرد: من به طور کلی بگویم که اساساً یک باشگاه با تمام نیروهایش برای یک هدف می‌جنگند و همه منافع باشگاه را درنظر گرفته و برای آن قدم برمی‌دارند. تفاوت تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس با بقیه تیم‌ها این است که آنها باید جوابگوی هواداران خود هم باشند. از این رو هر اتفاقی که برای این دو تیم می‌افتد برای آنها تبعاتی دارد. همه ما می‌دانیم که اتحاد و همدلی در یک تیم چقدر مهم است و اگر این ادعا نباشد نمی‌شود از چالش‌ها عبور کرد. من قبلاً به طور مستقیم به زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه‌مان گفتم و از طریق مصاحبه‌های خود نیز به او پیغام دادم که تا می‌تواند سکوت کند و سکوت او خیلی بیشتر به ما کمک خواهد کرد. بعضی‌ مواقع در شرایط بحرانی سکوت کند خیلی بهتر است تا اینکه با حرفش بخواهد مشکل به وجود آورد.

 از زمانی می‌خواهم که با سکوتش به ما کمک کند
وی در ادامه صحبت‌هایش ضمن انتقاد از عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، اضافه کرد: تیم ما در فصل جاری در همه قسمت‌های خود از کادر فنی گرفته تا کادر پزشکی، مدیریت، بازیکنان و ... تغییرات اساسی داشته و 22 عضو جدید کارشان را در استقلال شروع کردند. مسلماً هفت هشت ماه فرصت بسیار کمی برای رسیدن این تیم به شرایط ایده‌آل است. ما در حال طی کردن این مسیر هستیم و لازم است با همدیگر متحد و یکدل باشیم. بازهم تأکید می‌کنم که بعضی مواقع سکوت بهترین کمک به تیم است. من به افتخاری همین مسئله را گفتم. شهاب جهانیان در این هشت ماه که من در استقلال هستم، حتی یک مصاحبه هم نکرده است. او بعد از هر بازی به من زنگ زده است و چه تیم ببازد وچه تیم ببرد می‌گوید: «ما پشت تو هستیم و به انقلاب و جوانگرایی که در تیم ایجاد کردی ادامه بده تا به هدفت برسی». من از زمانی هم می‌خواهم که با سکوتش به ما کمک کند.

افتخاری به من گفت لازم نیست حتماً حرف‌های زمانی را بخوانید!
سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: شما خبرنگاران از من گله می‌کنید که چرا کم مصاحبه می‌کنم و من هم بارها گفته‌ام چون فاصله نشست‌های خبری با هم کمک است حرف‌هایم را در همان کنفرانس‌ها خواهم زد، اما زمانی تحت هر شرایطی از ابتدای فصل تا الان در مورد مسائل فنی و غیرفنی مصاحبه کرده است. من نمی‌خواهم به زمانی بی‌احترامی شود و خیلی مواقع هم حرف‌های او را نشنیده گرفتیم! حتی افتخاری به من گفت لازم نیست حتماً حرف‌های زمانی را بخوانید! به همین خاطر دیروز هم صحبت‌های زمانی را نخواندم و به خرمگاه گفتم کلیت حرف‌های او چه بود که باعث شد بازیکنان تا این حد از وی دلخور شوند. 

بازیکنان استقلال 40 درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند
منصوریان در این باره ادامه داد: چنین مصاحبه‌هایی به ما آسیب می‌رساند. حالا بگذارید بگویم چرا تیم ما دو روز تمرین نکرد. بازیکنان ما از ابتدای فصل تاکنون 40 درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، 30 درصد قبل از اردوی ارمنستان که زمان مدیریت افشارزاده بود و 10 درصد نیز در زمان مدیریت افتخاری پرداخت شد. در این مدت که افتخاری در باشگاه مشغول به کار شده است، پول‌های زیادی از حساب باشگاه به اداره مالیات، اسپانسر قبلی و بازیکنان خارجی رفت. یک میلیارد اداره مالیات گرفت، یک میلیارد و 200 میلیون اسپانسر قبلی از حساب باشگاه خالی کرد که این مسئله جای بحث دارد و من الان نمی‌خواهم به آن بپردازم، اما مطمئن باشید درقبال این اتفاق از حق باشگاه و هواداران دفاع خواهم کرد، چرا که اعتقاد دارم اسپانسری که با باشگاه قطع همکاری کرده دیگر دلیلی ندارد بخواهد از باشگاه پول بگیرد. ضمن اینکه دو سه میلیارد هم به عنوان بدهی به بازیکن خارجی پیشین باشگاه پرداخته شده است. در واقع افتخاری می‌توانست طبق قرارداد بازیکنان پول بدهد، اما اتفاقاتی که گفتم پیش آمد.

پول به باشگاه برسد همه اعضای باشگاه به یک اندازه دریافتی خواهند داشت
سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: من در مورد همه مسائل مالی باشگاه اطلاعات کافی دارم. به بازیکنان هم گفته‌ام که اگر پول به باشگاه بیاید تمام اعضای تیم از تدارکات گرفته تا سرمربی همه به یک اندازه پول خواهند گرفت. این خواسته من از افشارزاده بود که تمکین کرد و افتخاری هم از آن استقبال کردم.

افتخاری گفت بعد از بازی با التعاون پرداختی خواهیم داشت اما این‌طور نشد
وی یادآور شد: در نیم‌فصل خطاب به بازیکنان گفتم اوضاع مالی باشگاه خراب است و ما پولی نداریم به کسی بدهیم. هر کس از شرایط ناراضی است می‌تواند برود و هر کس علاقه‌مند است بماند بعد از حضور من در رختکن به زمین تمرین برود که همه بازیکنان آمدند. خدا شاهد است تا قبل از بازی با التعاون حتی یک بازیکن نیز نسبت به این مسئله اعتراض نکرد تا اینکه بعد از این روز گفتند بخشی از قراردادتان پرداخت خواهد شد. اتفاقاً خود زمانی هم در آن جلسه حضور داشت که افتخاری گفت پرداختی خواهیم داشت. ما آمدیم تهران، اما متأسفانه وجهی در حساب باشگاه نبود که قرار باشد بین تیم تقسیم شود. ما دو اسپانسر داریم که تا به اینجای کار خیلی خوب از تیم حمایت کرده‌اند، اما واقعیت این است که تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال شرایط حساسی دارند و باید جوابگوی هواداران خود باشند. از این رو انتظار داریم که به شکل بهتری از این تیم‌ها حمایت شود. ما در تیم‌مان بازیکنی به بهنام برزای داریم که 70 درصد از قرارداد فصل پیش و 90 درصد از قرارداد دو فصل پیش خود را از باشگاه طلبکار است و امسال نیز 40 درصد از قراردادش را دریافت کرده است. به هرحال هواداران باید بدانند که بازیکنان در چه شرایطی بازی می‌کنند.

منصوریان تصریح کرد: دو روز پیش وقتی دیدم بازیکنان شرایط روحی روانی خود ندارند برای جلوگیری از مصدومیت‌شان تمرین را تعطیل کردم و گفتم همه به استخر برویم. دیروز هم تمرین نکردیم و امروز گفتم که حتماً بازیکنان بدون توجه به مشکلات موجود تمرین خواهند کرد، اما مصاحبه زمانی همه چیز را خراب کرد. زمانی گفته است بازیکن 100 میلیون تومانی قراردادش در استقلال 900 میلیون شده است اما ای کاش آقای زمانی این حرف را نمی‌زدی با این حرفت از داخل به تیم ما ضربه زدید، شما باید بدانید که هیچ بازیکن و مربی از اول قیمتش یک میلیارد نبوده بلکه شاید در شروع کار یک میلیون قیمت داشته است همه ما از صفر شروع کردیم تا به جایگاهی رسیدیم قرار نیست بازیکن 100 میلیون تومانی همیشه 100 میلیون بماند خود من وقتی به استقلال آدم قراردادم 300 هزار تومان بود و آن موقع سقف باشگاه دو میلیون و 500 هزار تومان بود به اولیایی گفتم که دو میلیون 200 هزار تومان من را که به من می دهید او پیراهن عبدلعلی چنگیز را به من دارد و گفت این پیراهن خیلی بیشتر از دو ومیلیو ن و 200 هزار تومان ارزش دارد.

دیدگاه‌ها  
محسن
0 #1 محسن 1395-12-17 17:31
زمانی اگه سکوت کنه به خیلیا کمک میکنه خیلی رو مخه این بشر :sigh: :sigh: :sigh:
نقل قول کردن
hamid behi
0 #2 hamid behi 1395-12-17 21:53
کار و زندگی نداره این بی وجود… بابا جون عزیزت برو
نقل قول کردن
Docii joon
0 #3 Docii joon 1395-12-18 11:00
لعنت به زمانی نخود آش و عشق مصاحبه
این می خواد رای لنگیا رو واسه مجلس بیاره داره سنگ انداری می کنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار