قرارداد استقلال و بیمه ایران

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: بر خلاف شایعات مطرح شده تغییراتی در هیات مدیره انجام نخواهد شد!

 

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری در جمع خبرنگاران درباره قرارداد امروز 3 باشگاه لیگ برتری با بیمه ایران اظهار داشت: این قرارداد را امضا کردیم و به فال نیک می گیریم. امیدواریم که بتواند برای هر 2 طرف موثر واقع شود و بخشی از مشکلات باشگاهها را حل کند. تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم از منابع مختلف بهره مند شویم و رضایت هواداران را جلب کنیم. از هیچ پوششی هم فروگذار نیستیم و سعی می کنیم این قراردادها هر چه بیشتر توسعه پیدا کند.

وی افزود: ما قراردادهای دیگری هم داریم که واقعا اگر اینها نبودند، باشگاههای ما دچار چالش شده بودند و مشکلات عدیده ای برایشان ایجاد می شد. این قراردادها بخش عمده ای از مشکلات ما را برطرف کرده است. تیم ما توانسته بدون دغدغه در لیگ و آسیا به کارش ادامه دهد. خوشبختانه با ادامه این  روند حس می کنم باشگاهها نیازی به کمک دولت نداشته باشند و خودکفا شوند.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: تنها چیزی که هم اکنون باشگاهها را عذاب می دهد، بدهی های گذشته است. ما در پرداختی هایمان نسبت به بازیکنان به مشکل خوردیم و به دنبال این هستیم که این مشکل را رفع کنیم و بتوانیم رضایت بازیکنان را جلب کنیم. 

افتخاری در ادامه در خصوص اتفاقات اخیر گفت: در جلسه ای که من با بازیکنان داشتم، به آنها قول دادم که مشکلاتشان را رفع کنم و امروز هم جلسه هیات مدیره داریم و تا الان نیز به یک مواردی رسیدیم. امیدوارم با کمک هیات مدیره بتوانیم این معضل را حل کنیم. از این مرحله عبور کنیم و بتوانیم قبل از سال نو بازیکنان را شارژ مالی کنیم، خیلی مشکلات حل می شود. من بخش بزرگی از بدهی های باشگاه را که خطرناک بود، پرداخت کردیم. اگر بدهی های گذشته نبود، خیلی جلوتر از این هم بودیم. این داستان ها هم جمع می شود چون در فوتبال بوده و ما به آن عادت داریم.

وی ادامه داد: تیم های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس با این قراردادها مشکلش حل نمی شود. 3090 زمانی می تواند به ما کمک کند که صداوسیما همکاری کند. جلسه ای در صداوسیما خواهیم داشت که مشکل امیدوارم حل شود. 

مدیرعامل استقلال در خصوص بلیت فروشی و تبلیغات گفت: ما 3 سال است که از فدراسیون پول نگرفتیم و تنها خبری که می رسد، جرایمی است که برای ما می فرستند. 

وی درباره اینکه گفته بود اعضای هیات مدیره کنار می روند، بیان داشت: من این را نگفتم و از همین جا تکذیب می کنم. من گفتم در مجمع آینده تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل مشخص می شود. باید هیات مدیره ما قانونمند شود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار