علیرضا اکبرپور

پیشکسوت استقلال با انتقاد از رفتارهای حسن زمانی گفت: اعضای هیات مدیره بهتر است به جای جنگ با بازیکنان به فکر رفع مشکلات تیم باشند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با تسنیم در مورد چالش‌های اخیر میان برخی از اعضای هیئت مدیره و بازیکنان استقلال گفت: من حق را به بازیکنان می‌دهم. اعضای هیئت مدیره که نباید با بازیکنان جر و بحث کنند. اعضای هیئت مدیره باید به مسائل کلان مدیریتی باشگاه رسیدگی کنند، نه اینکه با بازیکنان درگیر شوند.

«درگیری‌های اخیر قطعاً می‌تواند استقلال را به حاشیه ببرد»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد ما هم زمانی که بازی می‌کردیم، استقلال هیئت مدیره داشت، اما کسی در کارمان دخالت نمی‌کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: بازیکنان در حال حاضر به‌دلیل فشردگی مسابقات و همچنین مسائل مالی تحت فشار قرار دارند. باشگاه باید آرامش را برای آنها فراهم کند. بازیکنان استقلال نباید دغدغه ذهنی داشته باشند.

اکبرپور در خاتمه تصریح کرد: استقلال در آسیا دنبال ستاره سوم است و در لیگ برتر هم شانس کسب سهمیه دارد. در این شرایط اعضای هیئت مدیره باید به تیم آرامش بدهد، ولی متأسفانه برخی افراد در باشگاه دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد. این حاشیه‌ها باعث می‌شود که تیم ضربه بخورد و دود این مشکلات به چشم هواداران می‌رود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار