سید مهدی رحمتی

کاپیتان تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی با لوکوموتیو گفت: با برنامه ریزی علی منصوریان و کادر فنی توانستیم آنالیز خوبی از تیم لوکوموتیو داشته باشیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی لوکوموتیو اظهار داشت: در این چند ساله که در لیگ قهرمانان آسیا بودم همواره با تیمهای ازبکستانی باز یداشتیم و با آنها آشنا هستیم. آنها تکیه بر قدرت بدنی و کار تیمی دارند. طبق گفته منصوریان تیم لوکوموتیو را کاملا آنالیز کردیم و شناخت کافی دارم و ان شالله فردا بتوانیم عیدی به هواداران و طرفداران بدهیم.

وی درباره اینکه چه توصیه ای به هواداران دارد گفت:توصیه که نمی توانم داشته باشم. ما تغییرات زیادی از بازیکن تا کادر فنی داشتیم. رفته رفته نتایج ما بهتر شد و به رده سوم جدول رسیدیم. اگر عدالت واقعا برقرار بشود ما باید دوم جدول می بودیم. حالا هم شش هفته مانده و می توانیم با توجه به اختلاف دو امتیازی به رده دوم برسیم. نیم نگاهی به بالاتر هم داریم. به حواشی توجه نکنند. ما بازیکنان استقلال تصمیم گرفتیم پیش از این بازی مهم صحبت نداشته باشیم. مانند دیدار با سایپا خیلی سفت و محکم کار می کنیم و از جان مایه می گذاریم. نه من بلکه همه بازیکنان از همینجا اعلام می کنیم از همه اتفاقات پشت پرده اطلاع داریم ولی با حمایت 100 هزار نفری هواداران و پس از برد به همه مطالب از طرف همه بازیکنان اشاره می شود.

دیدگاه‌ها  
Docii joon
+3 #1 Docii joon 1395-12-22 19:00
یه کلین شیت دیگه می خوایم ازت
نقل قول کردن
هوادار استقلال
+2 #2 هوادار استقلال 1395-12-22 21:44
سید مهدی عقاب بلند پرواز آسیا..داش مهدی فردا نذار یه توپ از خط استقلال رد بشه..
یا حق مدد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار