بازیکنان استقلال

نتیجه نیمه اول بازی استقلال و لوکوموتیو با تک گل فرشید اسماعیلی به سود استقلال به پایان رسید.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه A این مسابقات تیم‌های استقلال و لوکوموتیو از ساعت 19:00 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. برای استقلال در این نیمه فرشید اسماعیلی در دقیقه 36 موفق به گلزنی شد.

استقلال در این بازی با ترکیب؛ سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، علی قربانی، بهنام برزای و کاوه رضایی به میدان آمد.

برای تیم لوکوموتیو در این مسابقه نفراتی چون؛ ایگناتی نستروف، بوبوربک یولداشوف، ماخاراتزه کاخی، سلامت کوتیبایف، مارات میکابائف، سردار میرزایف، تیمور کاپاتزه، توختاخوجائف اسلام، شکرات محمدیف، اولگ زاتایف و ماشاریپوف جلال‌الدین راهی میدان شدند.

دقیقه یک: اسماعیلی با یک پاس عرضی تندو‌تیز قربانی را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه این بازیکن از محوطه شش قدم لوکوموتیو راهی اوت شد.

دقیقه 5: مدافعان استقلال خیلی راحت به زوتیف اجازه دادند تا سه قدمی دروازه تیم‌شان نفوذ کند، اما در نهایت خروج به موقع رحمتی و کمک ابراهیمی به این بازیکن اجازه نداد تا بازیکن لوکوموتیو موفق به پاس دادن شود.

دقیقه 16: رحمتی قصد داشت با یک پاس بلند همبازیان خود را صاحب توپ کند که موقع ضربه زدن سرخورد و همین امر کافی بود تا توپ در پشت محوطه جریمه استقلال جلوی پای مهاجم ازبک بیفتد. البته ضربه این بازیکن در حالت خطرناک از کنار دروازه آبی‌پوشان راهی اوت شد تا رحمتی خوشحال باشد که دروازه‌اش بسته ماند.

دقیقه 25 : ارسال بلند زکی‌پور، رضایی را در موقعیت عالی قرار داد، اما او در کنترل توپ ناکام بود تا این موقعیت عالی از دست برود.

دقیقه 36: فرشید اسماعیلی با یک حرکت در عرض و ضربه‌ای محکم و دقیق با پای مخالف از پشت محوطه جریمه لوکوموتیو توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار