مهدی رحمتی

کاپیتان تیم استقلال گفت: مشکلات مالی برای من و خسرو و ابراهیمی قابل حل است اما برای بازیکن جوان تیم بسیار سخت است.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی رحمتی پس از بازی تیمش مقابل لوکوموتیو اظهار داشت: خداراشکر که توانستیم هوادارانی که زیر باران آمده بودند را خوشحال کردیم. یک پیروزی خوب به دست آوردیم. تیم لوکوموتیو تیم خیلی خوبی بود.

وی درباره داوری گفت: داوری خوب بود و مشکلی نداشت.

رحمتی درباره افشاگری بیان داشت: هر وقت صلاح بدانم صحبت می کنم . خودم اختیار خودم را دارم. ما تیم جوانی داریم و میانگین سنی شان پایین است و این موضوع همه بازیکنان را  به جز من و خسرو و پادووانی شامل می شود.

به گزارش کاپ،وی ادامه داد:یکسری مشکلات در تیم ما هست.فقط بحث ما مالی نیست ما باید یک مجموعه باشیم بازیکنان و کادر فنی پشت سر  هم هستند که مردم را خوشحال کنندو شما می بینید اعضای هیات مدیره دنبال همه چیز هستند جز موفقیت استقلال. یکی از آقایان یک تلفن دستش گرفته است که به همه بگوید من متصل به فلان ارگان هستم. آن یکی دنبال این است که پسرش را شاغل کند. اعضای هیات مدیره وظیفه شان چیست؟ نه زمین خوب داریم . 6،7 ماه است به  جوانان ما پول ندادند.

وی گفت: من یک چیزهایی گفتم که دوستان بدانند ما می فهمیم و سرشان در برف نکنند. من رحمتی ، خسرو ، امید و کاوه مشکلی نداریم و شب عیدی با 5 میلیون 10 میلیون قرض می کنیم و می گذرانیم امابازیکنی که می خواهد برود پیش خانواده اش نباید سوغاتی ببرد. ما مشکل مالی نداریم هیچ موقع نبوده که تمرین استقلال 5 روز تعطیل شوداما امسال شد. جلسه هیات مدیره برگزار شده است و خروجی اش این بوده است که یکی را بیاورند و در باشگاه شاغل کنند. 

افتخاری درباره اینکه زمانی صحت مدرک منتشرشده او را زیر سوال برده بود بیان داشت: من مدرکی که منتشر کردم از  حسابداری باشگاه بود. اگر آقایان خلاف این را می گویند پس حسابداری خودشان مشکل دارند از آقای افتخاری می خواهم تمام پرداختی ها به همه اعضای تیم را منتشر کنند. 

دیدگاه‌ها  
Hamid
+2 #1 Hamid 1395-12-23 22:16
بدترین و مزخرفترین هیات مدیره
نقل قول کردن
سعید باقری
+2 #2 سعید باقری 1395-12-23 22:16
بیشترین ًضربه رو از معینی و زمانی میخوریم

منتظر مصاحبه های معینی باید باشیم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار