نصرالله عبدالهی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: در صحنه درگیری دو بازیکن استقلال من روی نیمکت نبودم ولی مطمئن باشید با این بازیکن ها برخورد می شود.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی در گفت و گو با کاپ در رابطه با برتری استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و خوشحالم که هواداران نیز از این بازی استقبال خوبی داشتند. بازیکنان توانستند با ارائه یک بازی منطقی عیدی خوبی به هواداران بدهند و 3 امتیاز مهم این بازی خانگی را هم گرفتیم. 

وی افزود: امیدوارم استقلال به همین روند در سال جدید ادامه دهد. ما تا روز آخر برای رسیدن به جایگاه بهتر تلاش می کنیم و کاری به تیم های دیگر نداریم. البته همین که دیروز توانستیم از رده سوم به رده دوم جدول برسیم، بسیار خوب است. همه این  روزها از استقلال تعریف و تمجید می کنند و امیدوارم همین روند ادامه دار باشد. 

سرپرست تیم استقلال در واکنش به درگیری نورافکن و کریمی روی نیمکت تصریح کرد: من در آن لحظه حواسم به نیمکت نبود. خیلی متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاد و این 2 بازیکن چرا با هم درگیر شدند. با این حال شنیدم که رفتار نورافکن که سن کمتری هم از یعقوب کریمی دارد، خیلی زشت بوده و این حرکات ناپسند در استقلال جایی ندارد. 

عبداللهی درباره برخورد با این 2 بازیکن گفت: هر تصمیمی که کادرفنی بگیرد، ما هم اجرا می کنیم. باید دید که منصوریان چه برخوردی با این بازیکنان خواهد کرد. باز هم می گویم که این حرکات جایی در استقلال ندارد.

سرپرست استقلال در خصوص اخراج منصوریان از روی نیمکت خاطرنشان کرد: به نظر من داور خیلی برای این تصمیم عجله کرد. منصوریان کاری نکرد که مستحق اخراج باشد و این تصمیم درست نبود. به هر حال خدا را شکر که تیم برنده بازی شد. 

وی در پایان گفت: استقلال از فردا برای دیدار با گسترش فولاد استارت می زند. ما چهارشنبه هم در تهران تمرین خود را برگزار می کنیم و بعد از آن راهی تبریز خواهیم شد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار