نصرالله عبدالهی

سرپرست استقلال گفت: از صحبت های فراز کمالوند در مورد داوری فقط می توانم بخندم چون همه شاهد بودن داوری به ضرر استقلال بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی در گفت و گو با کاپ در رابطه با اتفاقات دیدار گسترش فولاد-استقلال اظهار داشت: متاسفانه جو ورزشگاه در بازی با گسترش فولاد اصلا خوب نبود. به نظرم مسئولان نباید بیکار بنشینند و نگاه کنند. باید کار انجام شود تا از این اتفاقاتی که در ورزشگاهها می افتد، پیشگیری شود. ما 2 هفته دیگر هم باید به تبریز برویم و با تراکتورسازی بازی کنیم. اگر پیشگیری صورت نگیرد، بازهم شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود.

وی افزود: عجیب بود که برخی از تماشاگران فقط فحاشی می کردند و اصلا کاری به بازی نداشتند. این فحاشی ها در واکنش به اتفاقاتی که در بازی رخ می داد، نبود و به نظر می رسید یکسری افراد به ورزشگاه آمدند تا فقط فحاشی کنند. 

سرپرست تیم استقلال درباره اینکه این باشگاه به کمیته انضباطی شکایت می کند، تصریح کرد: کمیته انضباطی هم این مسائل را می داند و همه دیدند که چقدر به خانواده بازیکنان ما توهین شد. با این حال ما نامه اعتراضی خود را ارسال می کنیم. 

عبداللهی در واکنش به اظهارات کمالوند مبنی بر اینکه دادوبیداد منصوریان باعث شده بود داور به نفع استقلال سوت بزند، گفت: از این صحبت ها خنده ام می گیرد. داوری صددرصد به ضرر ما بود. 

وی در خصوص بازگشت نورافکن به تمرین استقلال بیان داشت: خدا را شکر که این جوان به تمرینات بازگشت. درباره جریمه نقدی یا هر چیز دیگری کمیته انضباطی باشگاه تصمیم گیری می کند.

سرپرست استقلال درباره نزدیک شدن پرسپولیس به قهرمانی گفت: من از هفته های قبل گفته بودم که پرسپولیس 90 درصد قهرمان است. این طرز فکر منطقی بود چون پرسپولیس فاصله زیادی ایجاد کرده بود. ما هم از چند هفته قبل به دنبال کسب مقام دومی بودیم که به آن فعلا رسیده ایم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار