سرپرست استقلال گفت: با تمدید تمامی بازیکنان استقلال فقط به دنیال جذب یک بازیکن خواهیم بود.

سرپرست استقلال گفت: با تمدید تمامی بازیکنان استقلال فقط به دنیال جذب یک بازیکن خواهیم بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با کاپ، درباره اسکان استقلالی‌ها در هتل پارس تبریز پیش از بازی با تراکتورسازی که حواشی زیادی به وجود آورده است، اظهار کرد: ما قبل از اینکه هتل پارس را بگیریم، پرس و جو کردیم که گفتند تراکتورسازی در این هتل اقامت نخواهد داشت. برخلاف اینکه می‌گویند ما فقط برای این مسابقه این هتل را رزور کردیم، همیشه وقتی به تبریز رفتیم هتل پارس را می‌گرفتیم.

وی با بیان اینکه الان به دنبال ایجاد کردن حساسیت و جنجال نبودیم، ابراز کرد: مثل همیشه هتل پارس را بعد از استعلام رزور کردیم. حالا اگر تراکتوری‌ها پشیمان شدند و می‌خواهند به این هتل بیایند، اطلاعی ندارم و بعید می‌دانم.

سرپرست استقلال درمورد اینکه امیر قلعه‌نویی در این هتل اقامت دارد و شاید حساسیتی ایجاد شود، گفت: چه حساسیتی؟ ما دفعات قبل هم که به تبریز می‌رفتیم، می‌دانستیم امیر(قلعه‌نویی) آنجاست و کاری به او نداریم. بچه های ما استراحت می‌کنند، کار خودمان را انجام می‌دهیم و مشکلی به وجود نمی‌آید.

عبداللهی درخصوص اینکه گفته می‌شود کاوه رضایی و امید ابراهیمی برای تمدید قرارداد با استقلال شروطی گذاشته‌اند، عنوان کرد: هیچ شرط و شروطی نبوده است. آنها باید پول و مطالباتشان را بگیرند و بعد صحبت کرده و قراردادشان را تمدید کنند. همیشه هم اینطور بوده که بازیکن پول خود را گرفته و بعد وارد مذاکره می‌شود.

وی درباره اینکه شایعه شده جابر انصاری به دلیل نیمکت‌نشینی ناراحت است و قصد دارد به تیم دیگری برود، اظهار کرد: بحث جابر هم مثل کاوه و امید است. ناراحتی و مسئله‌ای نیست. آنها باید پول را بگیرند و بعد از آن قراردادشان را تمدید کنند.

سرپرست استقلال تصریح کرد: مشکلی در نقل و انتقالات نداریم چون تقریبا وضعیت مشخص است و احتمالا یک بازیکن می‌گیریم. بقیه نفرات استقلال هم تمدید می‌کنند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار