افتخاری

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: اگر جپاروف واقعا دلش به ماندن در استقلال نیست ما هم با جدایی او موافقت می کنیم!

 

 

به گزارش استقلال نیوز، طی روزهای گذشته مطالبی مبنی بر فسخ قرارداد جپاروف با استقلال و سپس پیوستن به سپاهان شنیده می شد.

رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در این باره اظهار داشت: در صحبتی که با طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان کردم وی اعلام کرد که باشگاه سپاهان به توافقاتی که درباره جپاروف داشته ایم پایبند است. جپاروف به صورت قرضی به این تیم رفته و من به مدیرعامل سپاهان تاکید کردم که او با ما قرارداد دارد. بنابراین راهی وجود ندارد که این بازیکن در سپاهان بماند.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: اما اگر قرار باشد به دلیل مشکلات خانوادگی یا هر دلیل دیگری خود این بازیکن بخواهد قراردادش را با ما فسخ کند نمی توانیم که او را به زور نگه داریم. محرومیت باشگاه ما در تعطیلات تابستانی در نقل و انتقالات پایان می پذیرد و چیزی که زیاد است بازیکنان باکیفیتی هستند که بخواهند پیراهن استقلال را برتن کنند.

افتخاری افزود:ما اگر بخواهیم معادل پولی که به جپاروف می دهیم به هر بازیکن خوب ایرانی بدهیم به استقلال خواهد آمد. خیلی از بازیکنان هستند که آرزو دارند در استقلال بازی کنند. البته همانطور که گفتم من این مسایل را فقط از طریق رسانه ها خوانده و شنیده ام و اگر این موضوع از طرف جپاروف به طور رسمی مطرح شود آن وقت درباره این بازیکن تصمیم گیری می کنیم.

سید رضا افتخاری به شایعاتی که درباره درگیری لفظی میان وی با وریا غفوری در رختکن پس از بازی با صبا مطرح شده واکنش نشان داد. 

وی در این زمینه  اظهار داشت: این موضوع به هیچ وجه درست نیست چون من اصلا با غفوری صحبت نکردم. فقط 4 بازیکن بزرگ تر تیم به عنوان نماینده سایر بازیکنان درباره پرداخت مطالبات مالی و اینکه پرداختی بعدی چه زمانی خواهد بود با من صحبت کردند که غفوری در بین آنها نبود.

افتخاری افزود:پس از آن غفوری از راه رسید و معترض شد که چرا همه بودند و با من صحبت کردند اما ما نبودیم که منصوریان او را توجیه کرد که 4 بازیکن به نمایندگی از بازیکنان دیگر با مدیرعامل باشگاه صحبت کردند.

وی درباره تذکر فدراسیون بابت بلیت های بازی مقابل الاهلی اظهار داشت: فدراسیون فوتبال به هیچ وجه مخالف ارزان کردن قیمت بلیت ها با الاهلی نیست بلکه شورای تامین مخالف رایگان شدن این بازی بود. ما هم برای رعایت حال تماشاگران و هواداران استقلال و همچنین برای آنکه AFC مخالف رایگان شدن بازی هاست قیمت بلیت ها را ارزان کرده ایم.

وی افزود:مطمئن باشید اتفاقات بازی استقلال و الاهلی تحت کنترل بوده و اتفاق خاصی نمی افتد . به محض آنکه اسپانسر به ما اطلاع دهد ظرفیت ورزشگاه معادل بلیت های موجود به طور کامل فروخته شده آن وقت به طور عمومی اطلاع رسانی می کنیم که بلیت فروشی متوقف شده و دیگر کسی به ورزشگاه نیاید. 

در حالیکه خبرها از توافق گادوین منشا با باشگاه پرسپولیس حکایت دارند،این بازیکن از طریق یک مدیر برنامه به سید رضا افتخاری،مدیرعامل باشگاه استقلال پیشنهاد شده است.

افتخاری با تایید این خبر گفت:ما منتظریم تا وضعیت منشا با پیکان مشخص شود و پس از آن در صورتیکه جدایی وی از این باشگاه قطعی شود با او وارد مذاکره شویم.

کاپ

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1396-02-03 17:40
سلام و خسته نباشید..استقلال در این بازی حساس آسیایی باید تمام بازیهای قبلی در لیگ را فراموش کند و فقط بفکر بردن و پیروز شدن باشد.استراتژی تاکتیکی استقلال در این بازی باید شکست دادن الاهلی باشد..انشالله که ما هواداران هم همت کنیم و ورزشگاه یکدست به رنگ آبی در بیاد تا نماینده پرافتخار کشورمون به هیچ وجه تنها نباشد.مطمینا الاهلی امارات با ترس و لرز قدم به میدان آزادی میگذارد و این مزیت بزرگی برای استقلال است.البته دست کم گرفتن حریف هم اصلا خوشایند نیست ولی قطعا ترس آنها بیشتر از ترس ما از آنهاست.هواداران پرشمار و پر شور استقلال نشان داده اند که یار دوازدهم قدرتمندی برای آبی پوشان هستند و قطعا سرداران پیروز استقلال هم قدر این یار غار خود را میدانند و با شکست دادن الاهلی حضور گرم و امید بخش شان را جبران خواهند کرد.تاریخ نشان داده که جو وحشتناک آزادی هر حریف بزرگ و قدری را به وحشت میاندازد و باید با فشار کوبنده هواداران در همان نیمه اول کار را تمام کنیم.شجاعانه و دلیرانه بازی کردن کلید پیروزی در این بازی بزرگ است.استقلال اگر جشن صعود میخواهد باید حمله کند و گل بزند..حملات حساب شده حرفه ای و با برنامه که منجر به گل زدن شوند.هافبکها و مدافعان کناری استقلال باید" تک ضرب و روان "و روبجلو بازی کنند..باید خوب و محکم یکدیگر را پوشش دهندو حمایت کنند.فاصله استاندارد و مناسب بین خط دفاع و هافبک با حمله وران استقلال باید رعایت شود تا حریف از شکافهای پشت سر بین خطوط استقلال سواستفاده نکند.پاسهای بی مورد رو به عقب و الکی داده نشود.بازی زیاد به عرض برده نشود و بیشتر عمق دفاع حریف را نشانه برویم..به هیچ وجه نباید سوتی بدهیم بخصوص در نیمه خودی و با پرسینگ قدرتمند و دوندگی زیاد امان یاران الاهلی را ببریم..توپهای زیادی باید روی دروازه الاهلی بریزیم تا موقعیتهای زیادتری ایجاد شود.مهاجمان نیز باید قدر فرصتها را بدانند و با یک لحظه غفلت حریف ضربه نهایی و مرگبار را بزنیم..انشالله که گل اول را بزنیم و بعد با ضدحملات و حملات حساب شده و خونسردانه گلهای بعدی زده شود تا هم جشن صعود را درپایان با هواداران بگیریم و هم اینکه انتقام بازی رفت را گرفته باشیم..به امید برد اس اس و شکست دادن الاهلی و شادی هواداران متعصب و فهیم استقلال بزرگ
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار